- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelfs met het door hem zo gehate mbo papiertje ben je beter af dan hemIk heb minder karma dan xzyzyxzyxy, dus doe blijkbaar iets niet goed. Of ik besteed mijn tijd nuttiger dan hier op het forum niksen, aangezien ik wel een baan heb, dagelijks train en een fatsoenlijke studie heb gedaan.
![]()

Ik mag hem anders wel altijd bellen voor een onderonsje met de raspiraat hier.
Dan hij.zelfs met het door hem zo gehate mbo papiertje ben je beter af dan hem![]()

En enigste... o nee, dat ben jij.

De enige...

Als xyxzyx maar niet meeleest, alhoewel... mis hem wel een beetje.
Ik zou hem na verloop van tijd eventueel kunnen reanimeren maar dan moeten de andere mods ook eens zijn en dat gaat niet gebeuren denk ik.Als xyxzyx maar niet meeleest, alhoewel... mis hem wel een beetje.
enig ben ik zeker ja
Wie dan?T blijft toch altijd leuk als je weet wie het aan het licht heeft gebrachtZalig dit....

*Zucht*
100% zeker dat het enige is. Ben dan wel de slechtste taalnazi ooit
Zeker, sterker nog, enigste ben je altijd als enige, want het is de overtreffende trap. Nou is het wel subjectief, dus als iemand voor de één de enigste is, kan dat voor een ander iemand anders zijn.
Weet je het verschil niet tussen enige en enigste? Enige is dat het enkel voor jou geldt. Enigste is de overtreffende trap van enig. Ik vind katten enig, kleintje katjes nog eniger en @HillR de enigste. Prima om mij te verbeteren, maar ga mij geen 'slechtste taalnazi ooit' noemen als je het zelf niet snapt.100% zeker dat het enige is. Ben dan wel de slechtste taalnazi ooit
Weet je het verschil niet tussen enige en enigste? Enige is dat het enkel voor jou geldt. Enigste is de overtreffende trap van enig. Ik vind katten enig, kleintje katjes nog eniger en @HillR de enigste. Prima om mij te verbeteren, maar ga mij geen 'slechtste taalnazi ooit' noemen als je het zelf niet snapt.
Het is hier te warm voor kerel … Ik ben enig en ik ben bovendien de enigste Én de overtreffende trap in één bovendien.Zeker, sterker nog, enigste ben je altijd als enige, want het is de overtreffende trap. Nou is het wel subjectief, dus als iemand voor de één de enigste is, kan dat voor een ander iemand anders zijn.