MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #119.861

maxresdefault.jpg

• #119.862
Ik heb minder karma dan xzyzyxzyxy, dus doe blijkbaar iets niet goed. Of ik besteed mijn tijd nuttiger dan hier op het forum niksen, aangezien ik wel een baan heb, dagelijks train en een fatsoenlijke studie heb gedaan.
upload_2018-7-26_11-8-7.png
zelfs met het door hem zo gehate mbo papiertje ben je beter af dan hem :P

• #119.868
  • #119.872
Je kunt ook als enige enigst zijn.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #119.874
Je kunt ook als enige enigst zijn.
Zeker, sterker nog, enigste ben je altijd als enige, want het is de overtreffende trap. Nou is het wel subjectief, dus als iemand voor de één de enigste is, kan dat voor een ander iemand anders zijn.

• #119.875
100% zeker dat het enige is. Ben dan wel de slechtste taalnazi ooit
Weet je het verschil niet tussen enige en enigste? Enige is dat het enkel voor jou geldt. Enigste is de overtreffende trap van enig. Ik vind katten enig, kleintje katjes nog eniger en @HillR de enigste. Prima om mij te verbeteren, maar ga mij geen 'slechtste taalnazi ooit' noemen als je het zelf niet snapt.

• #119.876
Weet je het verschil niet tussen enige en enigste? Enige is dat het enkel voor jou geldt. Enigste is de overtreffende trap van enig. Ik vind katten enig, kleintje katjes nog eniger en @HillR de enigste. Prima om mij te verbeteren, maar ga mij geen 'slechtste taalnazi ooit' noemen als je het zelf niet snapt.

Ik denk dat 'ie aan zichzelf refereert met 'slechtste taalnazi'.

• #119.877
Bert Bert! Begrijpend lezen, alleen de ik vergeten. Maar je zal vast gelijk hebben. Het spijt mij meester der Nederlandse taal

• #119.878
Het is allerenigst om de enige te zijn die enigerlei enig is. Of zo.

• #119.879
Ik en goed nederlandts spreeeken en schrijfen en ben egte taal naazsie. Fraag mar raack!

• #119.880
Zeker, sterker nog, enigste ben je altijd als enige, want het is de overtreffende trap. Nou is het wel subjectief, dus als iemand voor de één de enigste is, kan dat voor een ander iemand anders zijn.
Het is hier te warm voor kerel … Ik ben enig en ik ben bovendien de enigste Én de overtreffende trap in één bovendien.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven