AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.561
En is dat iets wat gevaarlijk is? Is dat iets wat normaal gezien zelf gedaan kan worden?

Gevaarlijk weet ik niet, wel best pijnlijk.
Geen idee of een arts het zo zou aanpakken, heb wel gehoord dat die liever dergelijke ontstekingen opensnijden.
Deze methode kwam ik jaren geleden ergens op een board tegen, meen me te herinneren een engelstalig forum

• #120.564
Daar kan @Skatermarvin op jaarbasis 2 potten extra PWO van kopen of een paar flessen Malibu, Liquor43 of B52's. Of gewoon kilo's schepsnoep.
koffie en bananen, in de bulk liters melk
Geen idee of een arts het zo zou aanpakken, heb wel gehoord dat die liever dergelijke ontstekingen opensnijden.
Deze methode kwam ik jaren geleden ergens op een board tegen, meen me te herinneren een engelstalig forum
gebruik je niks ontstekings- remmend ?

• #120.565
Die leggen meestal een katheter aan, afhankelijk van de grootte.

• #120.566
ZOlang het niet gevaarlijk is en je de pijn kan verbijten, waarom niet/ Let daar toch maar mee op. Infecties kunnen zeer snel heel erg worden en tot de dood leiden.

• #120.567
ik checkte zojuist mijn agenda en tot mijn verbazing heb ik morgen de dag vrij ;)

• #120.573
Toen ik deze ochtend een verse appelflap aan het vreten was. Lekkaaah

• #120.575
Zojuist in de sportschool "Jij bent ook gigantisch gegroeid de afgelopen tijd".

• #120.577
Ik heb gisteravond alleen maar pianosonates geluisterd en ik heb besloten mijn hobby in pianospelen weer volledig op te pakken. Neem ook geen les hoor, ik kan me wel redden. De revolutie etude van Chopin is a good place to start. Wel een b*ch van een stuk hoor.

• #120.578
vandaag in de sportschool maar een leugentje om bestwil gemaakt,

zo'n mannetje wat daar traint maakt al jaren geen zichtbare progressie en vond dit echt zielig

voor die jongen,

hij liep ook de hele tijd met een droevig gezicht rond,

heb ik maar gezegd dat hij gigantisch was gegroeid …….

Laatst bewerkt:
  • #120.579
Zojuist in de sportschool "Jij bent ook gigantisch gegroeid de afgelopen tijd".

zo'n mannetje wat daar traint maakt al jaren geen zichtbare progressie en vond dit echt zielig

voor die jongen,hij liep ook de hele tijd met een droevig gezicht rond,

:roflol:

• #120.580

voor die jongen,hij liep ook de hele tijd met een droevig gezicht rond,

Bedankt man was wel aardig van je.

Terug
Naar boven