- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk dat ons justitieel systeem prima functioneert als je ziet dat alleen criminelen er iets op aan te merken hebben ...
Mijn excuses, heb waarschijnlijk niet goed gekeken dan, sorry.
Heb m'n account idd gedeactiveerd voorlopig, ik deed er al niet veel mee zoals je weet, over een paar weken weer eens kijken of er wat te trollen valt,
Enfin, na enkele voorvallen in het verleden met de sterke arm der wet (..) heb ik inderdaad een wat uitgesproken mening over dat zooitje.Generaliserend?Ja, want op het moment dat iemand met een vmbo papiertje het zwartgele carnavalspak aantrekt en met een wapen met geweldsinstructie rondloopt, is deze in mijn optiek een representant van ons corrupte, incompetente en falende justitiele systeem.

ik denk dat ons justitieel systeem prima functioneert als je ziet dat alleen criminelen er iets op aan te merken hebben , gevalletje xyxyx inderdaad.
hopen dat iemand die je nog nooit hebt ontmoet sterft omdat je een hekel hebt aan zijn collega's is nogal belachelijk ja.
Weet niet of je hier al antwoord op hebt ,maar bij mij als ik het open doe komt erop 14g koolhydraten, 5g eiwitten, ....Iemand bekend met dit product https://www.ah.nl/producten/product/wi162247/ah-volkoren-graanontbijt ?
Deze waarden gelden voor het bereide product met melk.
Per 100 Gram.
Energie 400 kJ (95 kcal)
In de q&a klantenservice staat voor het onbereide dit:
Voedingswaarde onbereid product Volkoren graanontbijt per 100 gram is:
Energie 95 kcal
Vet 1,5 g
waarvan verzadigde vetzuren 0,3 g
enkelvoudig onverzadigd 0,3 g
meervoudig onverzadigd 1,0 g
koolhydraten 66 g
waarvan suiker 1,5 g
vezels 13 g
eiwit 12 g
zout 0,5 g
Maar 66g carbs x 4 levert al minimaal 264 kcal.
Foutje I guess? Anders echt episch cut voedsel.
WhaahhaahhahahaDaar ga je al.
Enfin, beter denk je niet -gaat je niet zo heel goed af zoals we uit het verleden weten- en baseer je je eens op feiten mbt tot justitiele blunders, justitieel in de breedste zin van het woord.
Verder hoef ik niet iemand perse te kennen om hem dood te wensen, zoals ik al zei geldt dat voor elke representant, mogen van mij collectief kapotvallen.
En trouwens, hoe belachelijk is het om mij en izzy criminelen te noemen terwijl je ons niet eens kent?
Je bent de afgelopen 5 jaar overigens niks veranderd, nog steeds hetzelfde zeikerige mannetje als toen, waarschijnlijk woon je ook nog steeds vrijgezel bij je tirannieke, veganistische moeder thuis.

dus blijkbaar is iemand die zeer recentelijk veroordeeld is voor het misbruiken van een minderjarig meisje geen crimineel. handige definitie dan.
dus blijkbaar is iemand die zeer recentelijk veroordeeld is voor het misbruiken van een minderjarig meisje geen crimineel. handige definitie dan.
Als jij ooit een keer in de maatschappij komt gaat er echt een nieuwe wereld voor je open.
De praktijk is totaal iets anders dan veilig achter je bureautje zitten om theorie te bestuderen terwijl je het NOS nieuws aan het luisteren bent.
Nee, het is een slang. Ik heb nog nooit een bij zien sidderen.Bij bro, het is bij.
Horen sidderen...Nee, het is een slang. Ik heb nog nooit een bij zien sidderen.
#Flauw

"Ik heb een geheel andere Alexander Pechtold leren kennen. Zoals zijn seksuele behoefte, waarvoor ik speciale lustopwekkende pillen moest bestellen via internet. Onlangs wilde hij die pillen terug. Dat heb ik geweigerd. Hij slikt en rookt allerlei rotzooi. Je wil niet weten hoe ik hem soms aantrof."
Sowieso.
iWJ is een onsympathiek kereltje, laatste keer dat ik hem zag reed ie nog op een driewieler.Daar ga je al.
Enfin, beter denk je niet -gaat je niet zo heel goed af zoals we uit het verleden weten- en baseer je je eens op feiten mbt tot justitiele blunders, justitieel in de breedste zin van het woord.
Verder hoef ik niet iemand perse te kennen om hem dood te wensen, zoals ik al zei geldt dat voor elke representant, mogen van mij collectief kapotvallen.
En trouwens, hoe belachelijk is het om mij en izzy criminelen te noemen terwijl je ons niet eens kent?
Je bent de afgelopen 5 jaar overigens niks veranderd, nog steeds hetzelfde zeikerige mannetje als toen, waarschijnlijk woon je ook nog steeds vrijgezel bij je tirannieke, veganistische moeder thuis.
iWJ is een onsympathiek kereltje, laatste keer dat ik hem zag reed ie nog op een driewieler.