MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #102.301
ongelukje - onbedoeld zwanger raken
stofzuiger erin hangen - diy abortus

• #102.306
Ik wil niet zeggen dat wat ik nu typ mijn dag echt verpest maar ik maar me wel zorgen. Zorgen om verergering van mijn tardieve dyskinesie, dat is feitelijk hersenschade veroorzaakt door langdurig antipsychotica gebruik. Ik neem Nozinan, dat krijg ik voorgeschreven door mijn arts voor de sterk sederende en slaap bevorderende werking. Ik mix het met valium (40mg) om het effect nog verder te versterken. Ik heb er veel baat bij en mijn arts zegt liever het risico op tardieve dyskinesie dan al die alcohol die ik dronk. Heb ook last van trillende handen door die Nozinan. Ondanks dat blijf ik het wel slikken omdat het zo goed helpt. Ik denk dat het het risico wel waard is maar de zorgen blijven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levomepromazine

• #102.308
Voor mijn zoon hadden we die. Mijn dochter gaat er zeker te weten ook 1 krijgen. Je hebt ze ook in aapjes vorm oid
Ik weet niet wat ik leuker vind: dit soort (sch)aap-klokjes of kunnen zeggen dat mijn dochtertje van net vier kan klok kijken :).

• #102.309
Ik sliep als kind gewoon naast een radium wekker. Good old days.

• #102.310
Ik wil niet zeggen dat wat ik nu typ mijn dag echt verpest maar ik maar me wel zorgen. Zorgen om verergering van mijn tardieve dyskinesie, dat is feitelijk hersenschade veroorzaakt door langdurig antipsychotica gebruik. Ik neem Nozinan, dat krijg ik voorgeschreven door mijn arts voor de sterk sederende en slaap bevorderende werking. Ik mix het met valium (40mg) om het effect nog verder te versterken. Ik heb er veel baat bij en mijn arts zegt liever het risico op tardieve dyskinesie dan al die alcohol die ik dronk. Heb ook last van trillende handen door die Nozinan. Ondanks dat blijf ik het wel slikken omdat het zo goed helpt. Ik denk dat het het risico wel waard is maar de zorgen blijven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levomepromazine
Stay safe bro.

• #102.314
Opeens zonneallergie halverwege vakantie in Turkije. Nog nooit last van gehad, wtf. Jeukt als een malle, borst/schouders rood als een mofo. Great.

• #102.315
Vind ik nog niet zo erg als die lange baard van Sanca. Ik wil gewoon mijn krabber pakken en hem eraf scheren. Ja, ik scheer me nog met het oude scheersysteem. Double edge blades. Open scheermes of shavette gaat mij te ver hoor.

• #102.316
Domme wichten die hun nagels gaan lakken in een overvolle trein

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #102.319
  • #102.320
Vrijdagmiddag te horen krijgen dat je op maandag het jaarrapport moet afhebben..zucht...
#geentijdditweekend

Terug
Naar boven