- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]ongelukje - onbedoeld zwanger raken
stofzuiger erin hangen - diy abortus
Bestaan die echtSchaapje met ogen die open gaan op het tijdstip welke je zelf kan instellen!
#geniaalGewoon een vasectomie laten doen, de bijbal ontstekingen neem je maar voor lief.Gewoon geen kinderen nemen en in geval van een ongelukje gewoon zelf de stofzuiger erin hangen.
Ja er zijn verschillende daarvan, mijn zus heeft voor haar dochter ook zoiets waarbij iets gebeurt op n bepaald uur en dan weet de die dat ze op mag staan

Ik weet niet wat ik leuker vind: dit soort (sch)aap-klokjes of kunnen zeggen dat mijn dochtertje van net vier kan klok kijkenVoor mijn zoon hadden we die. Mijn dochter gaat er zeker te weten ook 1 krijgen. Je hebt ze ook in aapjes vorm oid
.Stay safe bro.Ik wil niet zeggen dat wat ik nu typ mijn dag echt verpest maar ik maar me wel zorgen. Zorgen om verergering van mijn tardieve dyskinesie, dat is feitelijk hersenschade veroorzaakt door langdurig antipsychotica gebruik. Ik neem Nozinan, dat krijg ik voorgeschreven door mijn arts voor de sterk sederende en slaap bevorderende werking. Ik mix het met valium (40mg) om het effect nog verder te versterken. Ik heb er veel baat bij en mijn arts zegt liever het risico op tardieve dyskinesie dan al die alcohol die ik dronk. Heb ook last van trillende handen door die Nozinan. Ondanks dat blijf ik het wel slikken omdat het zo goed helpt. Ik denk dat het het risico wel waard is maar de zorgen blijven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Levomepromazine
Ja ach, bij de dosering Nozinan die ik slik kan verstoring van het hartritme optreden maar als ik me daar druk over moet maken dan kun je op elke slak je zout leggen.
Vind ik nog niet zo erg als die lange baard van Sanca. Ik wil gewoon mijn krabber pakken en hem eraf scheren. Ja, ik scheer me nog met het oude scheersysteem. Double edge blades. Open scheermes of shavette gaat mij te ver hoor.
Effe een elleboogje geven.Domme wichten die hun nagels gaan lakken in een overvolle trein

Net zo hard als die plank?Of een gips stootje. Ben erachter dat het best hard kan aankomen hihi