XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #120.581
vandaag in de sportschool maar een leugentje om bestwil gemaakt,

zo'n mannetje wat daar traint maakt al jaren geen zichtbare progressie en vond dit echt zielig

voor die jongen,

hij liep ook de hele tijd met een droevig gezicht rond,

heb ik maar gezegd dat hij gigantisch was gegroeid …….
je heb waarschijnlijk zijn dag gemaakt

• #120.586
Dat is zelfs izzy niet gelukt voor zover ik weet.:thinking:

• #120.589

Omdat je agenten de vernieling in wenste?

Ik postte dat ik genoten had van het bericht dat die motorwout zich half dood gereden had en dat ik hoopte dat ie zou sterven, 'de vieze hond'.
Hele volksstammen not amused ofc en geblokkeerd voor 24 uur, tevens reden genoeg voor @euphorea om mij te ontvrienden.
Sta overigens volledig achter mijn comment.

• #120.590
Ik postte dat ik genoten had van het bericht dat die motorwout zich half dood gereden had en dat ik hoopte dat ie zou sterven, 'de vieze hond'.
Hele volksstammen not amused ofc en geblokkeerd voor 24 uur, tevens reden genoeg voor @euphorea om mij te ontvrienden.
Sta overigens volledig achter mijn comment.
Wut ik heb je niet ontvriend hoor? Heb net gekeken en heb je gewoon als vriend, alleen je account is gedeactiveerd.

Vond het alleen wel een rare opmerking ja.

• #120.593
Wut ik heb je niet ontvriend hoor? Heb net gekeken en heb je gewoon als vriend, alleen je account is gedeactiveerd.

Vond het alleen wel een rare opmerking ja.

Mijn excuses, heb waarschijnlijk niet goed gekeken dan, sorry.:(
Heb m'n account idd gedeactiveerd voorlopig, ik deed er al niet veel mee zoals je weet, over een paar weken weer eens kijken of er wat te trollen valt,:o
Enfin, na enkele voorvallen in het verleden met de sterke arm der wet (..) heb ik inderdaad een wat uitgesproken mening over dat zooitje.Generaliserend?Ja, want op het moment dat iemand met een vmbo papiertje het zwartgele carnavalspak aantrekt en met een wapen met geweldsinstructie rondloopt, is deze in mijn optiek een representant van ons corrupte, incompetente en falende justitiele systeem.

Laatst bewerkt:
  • #120.594
@Nomen Nescio Potverdikke zeg. Ik neem aan dat die aanvaringen iets met geweld te maken hebben? Jouw comments gaan er vaak wel vol in :)

• #120.596
  • #120.597
Mijn excuses, heb waarschijnlijk niet goed gekeken dan, sorry.:(
Heb m'n account idd gedeactiveerd voorlopig, ik deed er al niet veel mee zoals je weet, over een paar weken weer eens kijken of er wat te trollen valt,:o
Enfin, na enkele voorvallen in het verleden met de sterke arm der wet (..) heb ik inderdaad een wat uitgesproken mening over dat zooitje.Generaliserend?Ja, want op het moment dat iemand met een vmbo papiertje het zwartgele carnavalspak aantrekt en met een wapen met geweldsinstructie rondloopt, is deze in mijn optiek een representant van ons corrupte, incompetente en falende justitiele systeem.

Xyzyx is uit de as herrezen?

• #120.599
Ik haak gewoon ergens op in... verder niks...

Terug
Naar boven