- Waardering
- 1.286
@mat: je zult je wel helemal de t*ring zijn geschrokken?
@trenchmouth2: dat is alvast een grote stap!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@mat: je zult je wel helemal de t*ring zijn geschrokken?

intrigerend dat jij van mat zijn kringspier veel af weet@mat liet van de schrik alles lopen. Nou is dat ook niet heel lastig met zo'n slappe kringspier.![]()

intrigerend dat jij van mat zijn kringspier veel af weet![]()
@Kathlinoo al gespot?

Voor alle partijen beter. Ik heb afgelopen weken geleerd dat mindset alles is en zo veel mogelijk positief te blijven en me af te sluiten van alle negativiteit. Als je dit soort topics leest, waar ik toch hartelijk om moet lachen, is het wel lastig lief en aardig te blijven tegen iemand die zo achterlijk reageert. Ik denk overigens dat ik ook maar eens aan een kuurtje ga beginnen, wat raden jullie aan?
O ja, mijn doel is net zo worden als Arnold.Voor alle partijen beter. Ik heb afgelopen weken geleerd dat mindset alles is en zo veel mogelijk positief te blijven en me af te sluiten van alle negativiteit. Als je dit soort topics leest, waar ik toch hartelijk om moet lachen, is het wel lastig lief en aardig te blijven tegen iemand die zo achterlijk reageert. Ik denk overigens dat ik ook maar eens aan een kuurtje ga beginnen, wat raden jullie aan?O ja, mijn doel is net zo worden als Arnold.