MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

RockOfAges

Monstrous Giant
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
23 aug 2013
Lengte
1m95
Massa
135kg
Kankerlijer genoemd door een kansenpareltje in de gym omdat ik blijkbaar een bankje uit hun circuit had gepakt waar in de verste verte niemand in de buurt was. Ze kwamen er ook pas na 10 minuten achter en desbetreffend kansenpareltje kwam me vertellen dat ik hun spullen aan het stelen was. Heb hem gezegd dat hij dan misschien niet van alles door de hele gym moet strooien om eens in het half uur 30 seconden te gebruiken maar toen was ik een kankerlijer. Maar ik laat niet met me sollen dus heb hem een zielig ventje genoemd en ben gaan klikken bij de balie, dat zal hem leren!

natty87

Monstrous Giant
Elite Member
Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
1 jul 2012
Kankerlijer genoemd door een kansenpareltje in de gym omdat ik blijkbaar een bankje uit hun circuit had gepakt waar in de verste verte niemand in de buurt was. Ze kwamen er ook pas na 10 minuten achter en desbetreffend kansenpareltje kwam me vertellen dat ik hun spullen aan het stelen was. Heb hem gezegd dat hij dan misschien niet van alles door de hele gym moet strooien om eens in het half uur 30 seconden te gebruiken maar toen was ik een kankerlijer. Maar ik laat niet met me sollen dus heb hem een zielig ventje genoemd en ben gaan klikken bij de balie, dat zal hem leren!
Gewoon even door de gym gooien:grinny:

FatBasterd

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 sep 2016
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
30%
Geweld lost niets op! (maar het lucht wel op.... dat dan weer wel)

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Het ligt er aan wat je verwacht en wat er nog meer in de buurt is. Hier in de randstad zou het niet werken tussen “echte” dierentuinen en atractieparken.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Het ligt er aan wat je verwacht en wat er nog meer in de buurt is. Hier in de randstad zou het niet werken tussen “echte” dierentuinen en atractieparken.

Verder hebben wij ook niet veel :p. Zijn ook maar een dorp met 110k inwoners ogv.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Klanten mails beantwoord , materialen bestelt . bestek boeken uitgeprint voor morgen ik zeg productieve halve dag ! ik wens jullie een fijn verloop van de avond adios

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Potver, staat hier ook nog steeds op de planning (zoals zoveel andere dingen), maar vergeet het iedere keer...

*EDIT*

Na de tip van Pun meteen gaan kijken en tickets besteld voor Gouda in oktober 2019 :D

Thx Pun :knipoog:

Ik kan nu kaartjes voor feb 2020 bestellen, max 4 per persoon.

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
17 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
Dat de Rotterdamse collega onze opper Friese boer kapot heeft gemaakt, helaas wel verbaal.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Kijk ik net op insta komt hij hier ook.

20181212_210726.jpg

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Kerstlunchconcert met het beroemde Luchtmacht Orkest. Helaas alleen het laatste half uurtje gehoord wegens een vergadering die uitliep (> 3,5 uur vergaderd en dan heb ik het nog niet over de middag :().
IMG_20181212_125857.jpg

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Kerstlunchconcert met het beroemde Luchtmacht Orkest. Helaas alleen het laatste half uurtje gehoord wegens een vergadering die uitliep (> 3,5 uur vergaderd en dan heb ik het nog niet over de middag :().
Bekijk bijlage 438028
Niet zingen met een volle mond Bert :)

• Like
Waarderingen: BB_

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Zuidoost-Drenthe bedoel je?
Van mijn huis uit gezien is dat min of meer hetzelfde. :P Allebei een pokkeneind (of pokke-eind?) rijden in dezelfde richting ongeveer.
WTF. Schelden met 'kanker' is per definitie al supertriest en dan ook nog om zoiets. Ik dacht trouwens dat jij zo megabuff en sterk was; hoe kan het zijn dat iemand dat tegen jou durft te zeggen? :P Nog knap dat je je hebt ingehouden en niet dat bankje door z'n strot naar binnen hebt geduwd.
Niet zingen met een volle mond Bert :)
Ik heb niet zo veel noten op mijn zang, maar was ruim voor het zingen de kerk al uit hoor. Jaja, nu zing je wel een toontje lager he. ;)

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Toen je gepenetreerd werd in de sauna, zong je toen een toontje hoger?

:trollfacex:

Oooh Bert, wat moet jij spijt hebben van jouw openheid...eeeh verkeerde woord.....eerlijkheid mbt het saunaverhaal. :roflol:

Naar boven