XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• 040B

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    3 aug 2015
    Lengte
    1m79
    Massa
    89kg
    De hele vlucht naar Korea geslapen.

• Like
    Waarderingen: BB_

dreamy1

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    1 sep 2015
    Lengte
    1m75
    Paar dagen niet in de spiegel gekeken en progressie bevalt me zeker. 4 tabs winny + 4 tabs anavar preworkout

Breakfast 10 eggs (2 w yolk) en amino shake

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Je wilt niet weten hoeveel mensen dat serieus vragen... :o
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Paar dagen niet in de spiegel gekeken en progressie bevalt me zeker. 4 tabs winny + 4 tabs anavar preworkout

Breakfast 10 eggs (2 w yolk) en amino shake
    Gaat het eten al wat beter en staat het je minder tegen? Je kunt je eitjes best aangenaam maken (zoals een groenteomelet).

JcK

Cool Novice
    Lid geworden
    7 jul 2018
    Lengte
    1m86
    Massa
    85kg
    Wat mijn dag goed maakte... naar de show geweest van Alex Klaassen. Echt hilarisch! Tip van mij; ga in de pauze naar huis want 2e helft is waardeloos.... mmmm dit zou ook in de "wat heeft mijn dag verpest" topic

040B

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    3 aug 2015
    Lengte
    1m79
    Massa
    89kg
    Sorry, dan zal je het wel irritant vinden. Ik ben tegen die standaard vragen, ik wordt ook gek van sommige vragen die ik constant krijg. Maar uiteraard was ik niet serieus. Ik had in de maaltijdensectie al vernomen dat je vaak in Korea verblijft (of deels woont?). Noord-Korea lijkt me niet echt toegankelijk, alhoewel ze bij BNN op reis er wel heen zijn geweest en zelfs veel hebben kunnen filmen. Best indrukwekkend, maar de echte onderdrukking mocht natuurlijk niet op camera worden vastgelegd.
    Ik dacht dat je een grapje maakte. :D

Noord Korea is niet echt toegankelijk voor buitenlanders. Wellicht als ik verstand van kernwapens en/of raketaandrijving zou hebben dat ik wel welkom zou zijn.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
    Winner Of The Internet
    Lid geworden
    24 okt 2016
    Lengte
    1m80
    Massa
    50kg
    Vetpercentage
    35%
    giphy.gif

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg

Noord Korea is niet echt toegankelijk voor buitenlanders. Wellicht als ik verstand van kernwapens en/of raketaandrijving zou hebben dat ik wel welkom zou zijn.
    Natuurlijk maakte ik een grapje.
    (...) Maar uiteraard was ik niet serieus. (...)
    Daarom noemde ik ook dat ik het opvallend vond dat BNN Op Reis wel toegelaten werd, maar die zullen wel een wurgcontract hebben moeten tekenen en alle beelden zullen gecontroleerd zijn, zodat er alleen maar positieve propaganda in beeld was.

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    https://cultureroad.nl/bestemmingen...jB-bP9pLQYgYkSgKgcTz0DBD7bRK8hIRoCKRsQAvD_BwE
    je krijgt wel een babysitter mee :P

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    Enkele reis zeker?
    als je de poppenkast meedoet zou je gewoon naar huis moeten mogen ,ik zou waarschijnlijk in de gulag daar eindigen ik ga niet buigen voor een beeld van kim ill sung

dreamy1

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    1 sep 2015
    Lengte
    1m75
    Gaat het eten al wat beter en staat het je minder tegen? Je kunt je eitjes best aangenaam maken (zoals een groenteomelet).
    Op mijn zero carb days bak ik er gewoon 10 met olie en boter met 2 eigeel en eet dat gewoon met plezier op. En die misselijkheid kwam door die T5 nam het elke-dag en nu ik het sinds woensdag niet neem voel ik me weer goed. Ik hou het wel op normale pre voornu

• Like
    Waarderingen: BB_

Vieze jij

Huge Freak
    Lid geworden
    3 okt 2012
    Lengte
    1m92
    Massa
    130kg
    Vetpercentage
    14%

als je goed kan basketballen kom je ook relatief gemakkelijk het Noorden binnen ,onze Kim is een groot fan van basketbal

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 mei 2009
    Bedoel je: hij lijkt een beetje op een basketbal?

Naar boven