Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
als je goed kan basketballen kom je ook relatief gemakkelijk het Noorden binnen ,onze Kim is een groot fan van basketbal
naar verluid is hij een goede vriend van Dennis Rodman kan wel kloppen ,Trump prijst Dennis Rodman ook voor het leggen van dit contact

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
naar verluid is hij een goede vriend van Dennis Rodman kan wel kloppen ,Trump prijst Dennis Rodman ook voor het leggen van dit contact

klopt,ik heb de docu ervan gezien ,was op Vice ,Rodman samen met de Harlem Globetrotters op bezoek bij Kimmetje

Vriendin heeft zich aangemeld bij de gym. Wat een topper!

welke de "echte" of die uit je dromen

Furryx94

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
17 nov 2011
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
> 50%
klopt,ik heb de docu ervan gezien ,was op Vice ,Rodman samen met de Harlem Globetrotters op bezoek bij Kimmetje

welke de "echte" of die uit je dromen
De echte ik slaap niet overdag :p

marina1975

Never give up!
Moderator
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Lengte
1m68
Sta je te lopen op een loopband staat een meisje voorje ook op een loopband te lopen met een tyfus dikke kont in yoga pants trekt ze het ook nog geforceerd omhoog waardoor je die bilspleet ook zag.

Hallooo zo kan ik geen cardio doen
"Jij mag wel even op dieet"
Degene die achter hem op op de loopband staat dacht wss precies hetzelfde over de persoon voor hem/haar op die loopband... :rolleyes: alleen dan zonder yoga pants... :roflol:

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Moest ff aan Patrick Laureij denken.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
vandaag een lang lopende opdracht binnen getrokken ,moet zelfs een extra man gaan aannemen ^^

Calyptus

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
28 aug 2005
Lengte
1m97
Massa
127kg
Vetpercentage
16%
It mah bday.

Eerst met grootmoeder glasje gedronken
Dan kwam tante en oom glasje drinken
Ik moet met de fiets rond half 7 aan de Nederlandse grens zijn, dus zo'n 15km fietsen (letterlijk, zijn tuin ligt deels in Nederland) voor een pizza-party en DND met nog meer glasjes om te drinken.

I'm already drunk...

goqzfrbiczm01.jpg

Laatst bewerkt:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Dennis Rodman, met alle respect, was een geweldig basketballer, maar ook een vreemde snuiter. Hij is inderdaad bevriend met die dictator, dat bewijst nog eens dat hij echt niet helemaal wijs is. Zo zijn er wel meer topsporters (Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Dennis Rodman, met alle respect, was een geweldig basketballer, maar ook een vreemde snuiter. Hij is inderdaad bevriend met die dictator, dat bewijst nog eens dat hij echt niet helemaal wijs is. Zo zijn er wel meer topsporters (Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.
het zijn allemaal tot op zeker hoogte dubieuze lui in deze zaak , trump is een mafkees , little rocket man ook tja rodman is een freakshow .....
Of mensen al dan niet crimineel zouden zijn zonder hun sport ? geen idee ..is ook niet aan mij om over te oordelen

• Like
Waarderingen: BB_

Vieze jij

Huge Freak
Lid geworden
3 okt 2012
Lengte
1m92
Massa
130kg
Vetpercentage
14%
(Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.

Winston Bogarde (deze neger buigt voor niemand) heeft ooit toegegeven dat hij alleen dankzij het voetballen geen grote crimineel is geworden

• Like
Waarderingen: BB_

yasmine

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2011
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
20%
Een paar taken afgegeven op de hogeschool die blijkbaar heel goed in de smaak vielen bij de docenten, die er snel eens hebben naar gekeken.
En een discussie moeten voeren en filmen over de evaluatie van een expositie. En ook dat was heel goed. Dus tot nog toe loopt alles goed.
En ook deze ochtend, op een nuchtere maag toch hard kunnen trainen. De hexbar gebruikt via de laagste greep en ging heel vlot. Lekker.

Naar boven