AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #121.641
(Zlatan Ibrahimovic) die volgens mij als ze niet zo goed waren in hun sport, ergens in de onderwereld waren beland.

Winston Bogarde (deze n*ger buigt voor niemand) heeft ooit toegegeven dat hij alleen dankzij het voetballen geen grote crimineel is geworden

• Like
Waarderingen: BB_
  • #121.643
Een paar taken afgegeven op de hogeschool die blijkbaar heel goed in de smaak vielen bij de docenten, die er snel eens hebben naar gekeken.
En een discussie moeten voeren en filmen over de evaluatie van een expositie. En ook dat was heel goed. Dus tot nog toe loopt alles goed.
En ook deze ochtend, op een nuchtere maag toch hard kunnen trainen. De hexbar gebruikt via de laagste greep en ging heel vlot. Lekker.

• #121.644
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181219_04047254

tenor.gif

• #121.649
Holy shit....

• #121.651
  • #121.652
Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.

• #121.654
Heel positief beoordelingsgesprek gehad met daarop volgend een aanbod tot vaste aanstelling op mijn werk :D

• #121.656
"Congratulations, you qualified for the Rope Climb X Open World CUp Finals!"

Nou moet ik nog gaan trainen ook :eek:!

#enikhebhoogtevrees :duh:

• #121.660
Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.
Of hij lacht gewoon om jouw reactie en niet om de holocaust.

Terug
Naar boven