MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• ThuggishRuggish

🧊
    Elite Member
    Lid geworden
    28 mei 2014
    Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.

Dit soort spreekkoren?

'Mijn vader zat bij de commando's, mijn moeder zat bij de SS.......'

Laatst bewerkt:

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    12 mei 2009
    Komt door het jodenvet.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Joden maken zelf ook grappen. Noemen het de witz.

Fallingout

King of Manlets
    Elite Member
    Relnicht
    Lid geworden
    18 mei 2014
    Lengte
    1m89
    Massa
    95kg
    Vetpercentage
    18%
    iemand ervaring met Adidas Power Perfect 2.0?

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    Joden maken zelf ook grappen. Noemen het de witz.
    Joden kunnen tegen een geintje ! Mijn accountant is joods , dus ik maakte de flauwe grap : heah toevallig een Jood die zich met financiën bezig houd ( kon er kostelijk om lachen de beste man )

Aan de ene kant begrijp ik Yasmine zijn insteek , aan de andere kant heb zoiets van laat die politieke correctheid eens varen ...

roei- en fietsfanaat

Advanced Bodybuilder
    Elite Member
    Challenge Winner
    Pindakaas Baas
    Lid geworden
    28 nov 2015
    Lengte
    1m82
    Massa
    70kg
    Vetpercentage
    8%
    aan de andere kant heb zoiets van laat die politieke correctheid eens varen ...

Het is een dun lijntje tussen wanneer een grap wel en niet kan en dit is ook nog voor iedereen verschillend. Maar inderdaad een grap op zichzelf moet kunnen (was helemaal boos om het tonen van dat filmpje van die moord maar vond de opmerking van @Arminius dan weer hilarisch)

roei- en fietsfanaat

Advanced Bodybuilder
    Elite Member
    Challenge Winner
    Pindakaas Baas
    Lid geworden
    28 nov 2015
    Lengte
    1m82
    Massa
    70kg
    Vetpercentage
    8%
    gaat u maar liggen op de sofa van Dr .Derksen :P

Oh boy,

Nee ik was boos niet alleen omdat dit filmpje werd getoond op internet (mensen delen allerlei fucked up shit op internet) maar meer dat dit filmpje en het verhaal van deze verschrikkelijke moord wordt gebruikt voor een politiek doeleinde.

Hoe ik het zie wordt dit filmpje gebruikt om te laten zien hoe gevaarlijk moslims zijn en dat wij deze ons land binnen zouden halen.

Dan wordt er dus een generalisatie gemaakt van terroristen naar de gehele Moslim gemeenschap (en dan wil ik het niet hebben over hoeveel % achter dit salafisme staat, het gaat me om de generalisatie).

Ook vind ik het onrespectvol naar nabestaanden om dit op internet te delen (zou jij willen zien hoe je dochter gruwelijk vermoord wordt of dat anderen dit kunnen zien).

Dat het dan ook nog gedeeld wordt om een politiek standpunt te maken vind ik helemaal verschrikkelijk.

En verder voegt dit filmpje niets toe aan de discussie die gevoerd tracht te worden, niemand ontkent het gevaar van moslimterrorisme, de discussie van angst dat de grenzen open worden gesteld kan net zo goed worden gevoerd zonder dat dit gruwelijke filmpje en daarbij behorende leed worden gebruikt.

En nu verwacht ik ook een psychoanalyse over of dit m'n ego of m'n consciousness of m'n subconsciousness is en of dit te maken heeft met de falatieve fase waarin ik verkeer;)

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Nee ik was boos niet alleen omdat dit filmpje werd getoond op internet (mensen delen allerlei fucked up shit op internet) maar meer dat dit filmpje en het verhaal van deze verschrikkelijke moord wordt gebruikt voor een politiek doeleinde.

Hoe ik het zie wordt dit filmpje gebruikt om te laten zien hoe gevaarlijk moslims zijn en dat wij deze ons land binnen zouden halen.

Dan wordt er dus een generalisatie gemaakt van terroristen naar de gehele Moslim gemeenschap (en dan wil ik het niet hebben over hoeveel % achter dit salafisme staat, het gaat me om de generalisatie).

Ook vind ik het onrespectvol naar nabestaanden om dit op internet te delen (zou jij willen zien hoe je dochter gruwelijk vermoord wordt of dat anderen dit kunnen zien).

Dat het dan ook nog gedeeld wordt om een politiek standpunt te maken vind ik helemaal verschrikkelijk.

En verder voegt dit filmpje niets toe aan de discussie die gevoerd tracht te worden, niemand ontkent het gevaar van moslimterrorisme, de discussie van angst dat de grenzen open worden gesteld kan net zo goed worden gevoerd zonder dat dit gruwelijke filmpje en daarbij behorende leed worden gebruikt.

En nu verwacht ik ook een psychoanalyse over of dit m'n ego of m'n consciousness of m'n subconsciousness is en of dit te maken heeft met de falatieve fase waarin ik verkeer;)
    Dank voor de uitleg.

Ik kan alleen maar schrijven hoe ik er in deze tegenaan kijk. Volgens mij is een terroristische daad zoals deze per definitie ook een politieke daad. Het laat tevens zien hoe ver bepaalde terroristen bereid zijn om te gaan, voor o.a. dergelijke politieke doeleinden. Er zijn diverse stromingen binnen de islam, een stroming daarvan is de laatste decennia veelvuldig in het nieuws. Ik maak niet de generalisatie, of die in dit betreffende voorbeeld gemaakt werd weet ik niet- ik heb het niet gevolgd. Het is verstandig om genuanceerd te blijven, al zou in principe te veel nuanceren kunnen leiden tot intolerantie. Daarom gelijk een vervolgvraag; is het jouw interpretatie dat er wordt gegeneraliseerd of wordt er echt generaliserend geschreven over alle moslims zijn terroristen en dergelijke.
    Of de nabestaanden er bezwaren tegen hebben dat dit filmpje te zien is weet ik niet, kan mij van eerdere nabestaanden herinneren dat het niet per se zo is dat men hierop tegen is. Laat de wereld maar zien waartoe deze bruten in staat zijn of woorden van soortgelijke strekking heb ik voorbij zien komen in het verleden. Het mechanisme om over de ruggen van slachtoffers politiek te drijven is verwerpelijk, maar een heel menselijk mechanisme. Dat dit weerstand oproept is ook menselijk.

Nomen Nescio

.
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    14 mrt 2010
    Ik vind Paul Dillet net iets imposanter

Is niet goed afgelopen met hem though..

1de0505f173c0df077f0ec09198f93ce7774df58.jpg

Naar boven