- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Ben zelf een jood want ben supporter van Anderlecht en zo noemen Brugge supporters onsOf hij lacht gewoon om jouw reactie en niet om de holocaust.
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben zelf een jood want ben supporter van Anderlecht en zo noemen Brugge supporters onsOf hij lacht gewoon om jouw reactie en niet om de holocaust.
.Zonder enig probleem. En ik ben geen Rotterdammer. Ik kan mij wel voorstellen als je een dergelijk accent nooit hebt gehoord je wel even moeite hebt om te schakelen, met name de snelheid van praten kan dan parten spelen.
Denken Brabanders idem. Ook totaal geen moeite mee. Wel met Limburgers en Friezen.Ok, dan overschat ik het probleem van mijn accent. Beter dan.
Ik ben het met je eens maar het zingen van de liederen over het verbranden van joden is niet als grap bedoeld. Als Hans Teeuwen een grapje maakt over de holocaust is dat dus anders dan als 1000 mensen zingen: laten we de joden verbranden... Daar ben je het toch mee eens? Dat iemand dus zoiets hier post is dus walgelijk.
Proficiat.Heel positief beoordelingsgesprek gehad met daarop volgend een aanbod tot vaste aanstelling op mijn werk![]()

Joden kunnen tegen een geintje ! Mijn accountant is joods , dus ik maakte de flauwe grap : heah toevallig een Jood die zich met financiën bezig houd ( kon er kostelijk om lachen de beste man )
aan de andere kant heb zoiets van laat die politieke correctheid eens varen ...
Ik geef geen waardeoordeel, puur uit nieuwsgierigheid; kan je onder woorden brengen wat maakte dat je zo boos werd? Voelde je het ook fysiek?was helemaal boos om het tonen van dat filmpje van die moord
gaat u maar liggen op de sofa van Dr .DerksenIk geef geen waardeoordeel, puur uit nieuwsgierigheid; kan je onder woorden brengen wat maakte dat je zo boos werd? Voelde je het ook fysiek?

Die heb ik ook! Alleen de zwarte variant.Heb zelf onderstaande en bevallen erg goed, chille prijs ook. Geen echt hoge hak.
https://m.adidas.nl/powerlift.3.1-schoenen/AC7467.html