MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ik verhuur huizen en heb een koophuis plus een aantal recreatie villas in Portugal :trollfacex:
Weet ik. Je hebt vier appartementen gekregen van je ouders (van je moeder volgens mij). Doe je niet verkeerd overigens, maar heb je natuurlijk niet aan jezelf te danken. Gelukkig studeer je zelf ook.
Vroeger was er zo'n programma op MTV, "My Sweet Sixteen" heette dat volgens mij. Dan zag je van die jongeren die voor hun zestiende verjaardag verwachtten dat ze een dikke BMW van hun stinkrijke ouders kregen en één of andere bekende rapper op hun verjaardagsfeestje kwam optreden. Daar gingen ze bij voorbaat al vanuit. Vaak waren dat lui die zelf niet al te hoog opgeleid oogden en te lui waren om te werken of iets uit te voeren. Verschrikkelijk, dat soort types die alles in de schoot geworpen krijgen. Weet niet waarom ik dit betoog houd, want als ik het goed heb studeer jij voor geriater. :cool:
 
2:49 natuurlijk. Anders had ik een mooi WR te pakken. Thanks ThaWasteland , karma voor jou. :D

2:49 is ook niet bepaald langzaam te noemen. De hele heb ik nooit aangedurfd omdat ik na de halve al maanden lang last had van spierverkorting/pijn.
 
Weet ik. Je hebt vier appartementen gekregen van je ouders (van je moeder volgens mij). Doe je niet verkeerd overigens, maar heb je natuurlijk niet aan jezelf te danken. Gelukkig studeer je zelf ook.
Vroeger was er zo'n programma op MTV, "My Sweet Sixteen" heette dat volgens mij. Dan zag je van die jongeren die voor hun zestiende verjaardag verwachtten dat ze een dikke BMW van hun stinkrijke ouders kregen en één of andere bekende rapper op hun verjaardagsfeestje kwam optreden. Daar gingen ze bij voorbaat al vanuit. Vaak waren dat lui die zelf niet al te hoog opgeleid oogden en te lui waren om te werken of iets uit te voeren. Verschrikkelijk, dat soort types die alles in de schoot geworpen krijgen. Weet niet waarom ik dit betoog houd, want als ik het goed heb studeer jij voor geriater. :cool:

Je kent zijn moeder?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je kent zijn moeder?
:eyebrow:
Nee joh, Brutus heeft mij enkel ooit verteld wat voor werk zijn ouders deden en wat over huizenbezit. Zal dan overigens niet verder delen hier, want dat zijn natuurlijk zijn privézaken. Anders krijg je dit:
@ 0:23
 
Ja oké Eminem heeft meer zelf op moeten bouwen, maar ik rijd niet in dure auto's... Ik ben niet zo'n geld-slingeraar :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Wie kan verder pissen?

Niemand denk ik, want 16 jaar later...

PUSH (ok, pecs)

Bankdrukken gaat weer de goede kant op, maar nog steeds minder dan vorig jaar zelfde tijd
10x70kg
8x100kg
8x120kg
3x6x140kg

Standing shoulder presses
8x50kg
8x70kg
3x8x90kg

Matrix chest presses
8x90kg
8,7,6x113kg

Dumbbell flys
12,11,10x25kg

Seated calf raises
6 sets

Cable crunches
3 sets
 
Niemand denk ik, want 16 jaar later...
Brad Pitt niet zo als ik al eerder vandaag schreef. Maar ik ben jonger dan jou Steks dus ik pis spreekwoordelijk nog altijd de verf van de muren af...
 
Zoals bijna iedereen dus.

LiveLeak-dot-com-queen-honey-bee_1533577150.png
 
Dag 1 stoppen met roken. Aankomende tijd ga ik mij vol richten op m'n gezondheid. Gezond eten, niet roken, niet drinken, geen feestjes en drugs, 4 a 5 keer per week krachttrainen, minimaal 2 keer per week zwemmen.

Zin in!
 
Toch niet groter dan onze zwartenegert.
 
Back
Naar boven