Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Afgezet tegen sportieve prestaties ben ik gewoon karma heer en meester.

karma.png
 
Laatst bewerkt:
Dat zou mijn dag verpest hebben.
 
Nieuwe aanwinst! Vorige week vrijdag A1 rijbewijs gehaald, gisteren mijn rijbewijs in ontvangst genomen en vandaag wezen kijken bij een motorscooter. Was eigenlijk allemaal prima dus bijna meteen meegenomen. Honda PCX 125.
8A2EA871-95E6-4655-A93F-19AB16991BEB.jpeg
34196E8B-7A70-48D9-A555-3F1C4800C8D8.jpeg
 
Veel te vroeg wakker dus maar een tijdje wat aan het klikken door YT.


 
  • Like
Waarderingen: BB_
Op een techno fissa even Joel Beukers tegenkomen om 6:55. Helaas had hij geen scoopies meer.
 
Dag 3 van de ivf-zwangerschap... nog steeds geen pijn in de onderbuik, geen bloedverlies,... is geen bevestiging dat het 100 % zeker is,... maar de afwezigheid van deze zaken is wel een goed teken. Nog 9 te gaan voor de zwangerschapstest via bloedafname
 
Dag 3 van de ivf-zwangerschap... nog steeds geen pijn in de onderbuik, geen bloedverlies,... is geen bevestiging dat het 100 % zeker is,... maar de afwezigheid van deze zaken is wel een goed teken. Nog 9 te gaan voor de zwangerschapstest via bloedafname
Spannend allemaal hoor het houd jullie wel bezig....met de 1e toch? kun je nog slapen?:)
 
Veel te vroeg wakker dus maar een tijdje wat aan het klikken door YT.


Toevallig zat ik hier gisteren ook naar te kijken, maar voor mij blijft Ronald Goedemondt nog wat beter: :D
 
Back
Naar boven