Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
breekt net de kabel bij de lat pulley ,alleen dankzij mijn fabelachtige reflexen kon ik voorkomen dat de V- bar mijn tandjes zou vermorzelen
#basicfitheeftgoedkoperommel
i wish, die Matrix rommel van de Basic Shit is gewoon kut ,de schade was niet te overzien geweest als die V bar mijn knappe gezicht had geraakti wish, die Matrix rommel van de Basic Shit is gewoon kut ,de schade was niet te overzien geweest als die V bar mijn knappe gezicht had geraakt

gehehegrondige facelift vrees iki wish, die Matrix rommel van de Basic Shit is gewoon kut ,de schade was niet te overzien geweest als die V bar mijn knappe gezicht had geraakt

Heb je idd geluk mee gehad. Zelf een keer gehad met een cable row, brak bij de sluiting op het moment dat ik de v handle naar mij toetrok. Gelukkig lag er niks direct achter mij want lag wel achter de zitting. En dit was in een sportschool waar beren rondlopen en trainen.i wish, die Matrix rommel van de Basic Shit is gewoon kut ,de schade was niet te overzien geweest als die V bar mijn knappe gezicht had geraakt
Lijkt mij van wel, als het verwijtbaar is aan ondeugdelijk materiaal en/of onvoldoende onderhoud. Alleen is het niet altijd direct eenvoudig om dat te bewijzen. Kan de sportschool met alle redelijkheid verwachten dat iets breekt als gevolg van normale slijtage, of kan het zijn dat er vanuit de fabriek al een scheurtje in zat. Ik noem maar iets, er zijn tal van factoren te verzinnen.is zo'n sportschool dan aansprakelijk ? of staat er ergens in de kleine lettertjes dat alles op eigen risico is
Alleen is het niet altijd direct eenvoudig om dat te bewijzen.
Die kunnen het ook uit voorzorg afkopen. Dat is goedkoper en scheelt een hoop gedoe. Doen echt grote bedrijven constant, zonder dat de daadwerkelijke schuld bij hen hoeft te liggen. Maar in NL heeft volgens mij iedereen een verzekering die behoorlijk veel dekt. Alleen bij blijvende schade en/of verminderde mobiliteit wordt het serieus.+1, zie maar eens te winnen van zo'n gigant met een mega budget en angst voor imagoschade
Denk 2e tenzij je kan aantonen dat er achterstallig onderhoud is?is zo'n sportschool dan aansprakelijk ? of staat er ergens in de kleine lettertjes dat alles op eigen risico is
Die kunnen het ook uit voorzorg afkopen. Dat is goedkoper en scheelt een hoop gedoe. Doen echt grote bedrijven constant, zonder dat de daadwerkelijke schuld bij hen hoeft te liggen.

Denk aan die Alfa Romeo! En dus aan de nek, dat is een veel lastiger gebied.ik voel wel ineens dat mijn schouder erg pijnlijk word![]()
We hebben reeds een dochter van 10 jaar maar we proberen al 8 jaar op natuurlijke wijze zwanger te worden. Nu we de veertig voorbij zijn is het via IVF of helemaal niet meer... dus een tweede is meer dan welkom.Spannend allemaal hoor het houd jullie wel bezig....met de 1e toch? kun je nog slapen?![]()

Het kan je wel een serieuse schok geven waar je lang last van kan hebben. Een blessure faken en geld eisen.i wish, die Matrix rommel van de Basic Shit is gewoon kut ,de schade was niet te overzien geweest als die V bar mijn knappe gezicht had geraakt
Rood of zwart? 19 of 21 inch? Alcantara of leder?
Een wagen waar men lyrisch is over de rijervaring... alleen vind ik dat er iets mis is met het uiterlijk. ik kan er mijn vinger niet op leggen. Alsof de wielkasten en banden wat breder hadden mogen zijn of zo? Had dat gevoel ook bij de Honda Civic van een 8 tal jaar geleden.