AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.081
Een wagen waar men lyrisch is over de rijervaring... alleen vind ik dat er iets mis is met het uiterlijk. ik kan er mijn vinger niet op leggen. Alsof de wielkasten en banden wat breder hadden mogen zijn of zo? Had dat gevoel ook bij de Honda Civic van een 8 tal jaar geleden.
Ik zou dan ook de coupe nemen. En minstens 19 inch. Dan 650PK (sprint?). Zoiets ongeveer:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

• #122.082
Mijn echtgenote liet me weten dat de stofzuiger kapot was, een paar weken geleden. Ik dacht: f**k, weer kosten... want zo'n stofzuiger kost al gauw 150 euro.
Ik testte de stofzuiger en inderdaad, hij werkte niet meer. Opengedaan, bedrading bekeken... zag niks dus begreep het niet goed.
Deze ochtend, ging ik de stofzuiger weggooien...test ik hem nog eens... blijkt hij terug te werken.....
Als jij je al druk kan maken om 150eu kosten why dafuq neem je dan een 2e kind?

• #122.083
Studeren lukt goed vandaag. Deel 1 van 4 geleerd. Deze namiddag 2 en 3, deze avond deel 4 en morgenvroeg herhalen. We gaan voor 18 /20 :)

• #122.085
Ik zou dan ook de coupe nemen. En minstens 19 inch. Zoiets ongeveer:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

f**k me, prachtig. Ik wist zelf niet dat die bestond. Wat ik die andere verweet heeft deze perfect opgelost. Zeer mooi!! Wees voorzichtig he kerel!!

• #122.087
Als jij je al druk kan maken om 150eu kosten why dafuq neem je dan een 2e kind?
Druk maken??? Neen, altijd leuk als je geen 150 euro onnodig moet verspillen. En maak je maar geen zorgen over de kosten van een tweede kind. Ik vind je opmerking trouwens van zeer laag niveau.

• #122.089
f**k me, prachtig. Ik wist zelf niet dat die bestond. Wat ik die andere verweet heeft deze perfect opgelost. Zeer mooi!! Wees voorzichtig he kerel!!
Is er (nog) niet. :) Maar dat van wielkasten wist ik precies wat je bedoelde. Te braaf. Italiaans mag een beetje rauwer en meer flair hebben.
ik neem alleen genoegen met de Quadrifoglio drool:
Daarom had ik het ook over 19 of 21 haha.

• #122.092
Alfa Romeo will reveal a coupe version of the Giulia, possibly called the GTV, before 2020. Here’s what we know so far…

• Thought to borrow engines from the Giulia saloon
    • Could make official debut at the 2019 Geneva Motor Show
    • New model potentially named the GTV
    • High-performance Quadrifoglio version is also expected

:wanker:

• #122.094
We hebben reeds een dochter van 10 jaar maar we proberen al 8 jaar op natuurlijke wijze zwanger te worden. Nu we de veertig voorbij zijn is het via IVF of helemaal niet meer... dus een tweede is meer dan welkom.
leuk wanneer het jongen wordt...dan is jullie gezinnetje echt compleet.....ach als het maar gezond is!! :)

• #122.095
2.9 V6. 350 en een andere versie tot zelfs 650 PK (een sprint) is waarover de geruchten gaan in de wandelgangen. Ik vind bijna altijd dat een coupe de auto mooiere lijnen geeft.
Trouwens ook benieuwd naar de 812 spider (kan best limited zijn) en de opvolger van de 488 (met wss hybride V8). Ook de SUV komt er zo langzamerhand aan. Komt ook nog een Portofino coupe en geruchten over een lijn met V6 is er al langer, wanneer dat er dan moet komen is onbekend. Ze hebben het druk.

• #122.096
  • #122.099
leuk wanneer het jongen wordt...dan is jullie gezinnetje echt compleet.....ach als het maar gezond is!! :)
Ja, man... een jongetje of een meisje... Moest ik de keuze hebben, ik zou niet weten wat te kiezen.. Ik heb nog geen jongetje dus op dat vlak zou dat wel geweldig zijn. Langs de andere kant zijn kleine meisjes zo superschattig. Kleine jongetjes kunnen echte ettertjes zijn :)

• #122.100
Ja, man... een jongetje of een meisje... Moest ik de keuze hebben, ik zou niet weten wat te kiezen.. Ik heb nog geen jongetje dus op dat vlak zou dat wel geweldig zijn. Langs de andere kant zijn kleine meisjes zo superschattig. Kleine jongetjes kunnen echte ettertjes zijn :)

Gelukkig is izzy hier niet meer.

Terug
Naar boven