MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik dacht al dat een motor te licht voor je was :D. Daarnet heb ik je zien lopen denk ik...

truck-pull-2.jpg
L van losers pak dan een grasmaaiert om op naar de gym te rijden. Vergeet geen koptelefoon op te zetten voor die extra cruel looks

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Naar een gym gaan is al te stoer voor mij, ik houd het wel bij mijn zolderkamertje.

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

Lekker droger en harder en je voelt je krachtig wat wil je nog meer?

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Damn. Ik deed vandaag mijn oude PR 260kg deadlift EN ik ben 10kilo+ droger geworden dan toen ik die PR Voor het eerst deed. Die PR deed ik op eerste keer op lichaamsgewicht 110kg en deed het vandaag weer op lichaamsgewicht 99kg ofzo.

En je moest alle chicks weer van je af slaan?

Panzer VIII

Huge Freak
Lid geworden
22 feb 2012
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Ik heb stoer 15 mins hardgelopen in de regen.. ik moest wel, anders krijg ik pijnlijke benen van inactiviteit. Gebeurt helaas al binnen een week.. halfuur fietsen per dag helpt ook niet. Maar de mentale voordelen zijn altijd wel direct te merken.. feelsgoodman.tiff

Netjes ja :thumbsup: Altijd dat rawww powerrr moment als je net gedeadlift hebt idd.. heb zelf helaas altijd kracht verloren als ik een cut deed haha!

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg

Dat je beter had opgelet op school en correct Nederlands zou typen.

Laatst bewerkt:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik heb stoer 15 mins hardgelopen in de regen.. ik moest wel, anders krijg ik pijnlijke benen van inactiviteit. Gebeurt helaas al binnen een week.. halfuur fietsen per dag helpt ook niet. Maar de mentale voordelen zijn altijd wel direct te merken.. feelsgoodman.tiff
Ik kan ook niet goed stilzitten, maar 'pijnlijke benen van inactiviteit'?????
En met 15 minuutjes hardlopen (stoer by the way, in the regen) kun je dit voorkomen? Vreemd lichaam heb je. :eek:
Dat je je mentaal beter voelt als je hebt gesport (dan heb ik het niet over 15 minuten, dat is een warming-up) snap ik, maar dat heeft niets met pijnlijke benen te maken.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Het aantal karmapunten dat iemand over had voor min Bert grapje.

apfelstrudel

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!

Vardy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
24 mei 2016
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Dag 3 stoppen met roken.
Gister een paar keer wel zin gehad in een peuk maar water drinken is een goed remedy. Vannochtend hoest ik allemaal nasty bruin slijm op. Geen idee wat het is, longen die zichzelf beginnen te reinigen? Kheb vandaag in ieder geval nog geen zin gehad in een peuk.

Zo weer sporten, legday!

Goed bezig! ik ben nu zelf 8 dagen gestopt met roken.
Ik hoest ook nog steeds slijm op verschrikkelijk, lijkt wel of mijn lichaam er niet tegen kan dat ik stop:roflol:.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Dag 3 stoppen met roken.

Zo weer sporten, legday!
Ik zou dat bruine slijm uitkotsen op de deur van je bovenburen.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Dag 3 stoppen met roken.

Zo weer sporten, legday!
Wat mij heeft geholpen is een ander patroon aanmeten en daarmee aansturen op gedragsverandering. Ga na wanneer je altijd een peuk nam en herken die momenten zodat je direct anders kunt doen. Nam je altijd koffie met een peuk, stop dan (tijdelijk) met koffie. Stond je voorheen op en direct een peuk spring dan gelijk onder de douche, of ga eerst een rondje lopen. Ging je na het eten onderuit en een peuk opsteken doe dan gelijk iets anders. Je brein is zo gewend aan al die momenten dat dat de grootste valkuil lijkt. Overigens is het goed om te weten dat echte trekmomenten maar slechts 30 seconden duren en elke keer dat je zo'n moment doorkomt geeft dat extra vertrouwen. Eerste twee weken zijn, achteraf kijkend, het meest kritiek. Hou ook iets bij de hand wat je in je mond kunt stoppen op momenten dat je echt trek hebt en niets anders kunt. Ik nam lolly's en later kauwgom, moet een tijdje duren voor het op is. Hap slik weg werkt(e) niet. Je kunt ook een glazen pot kopen, en daar elke dag het geld in stoppen dat je anders kwijt was geweest aan peuken. Koop je daar elke week iets extra's van voor jezelf. Simpel belonen op een andere manier, korte termijn, werkt ook meestal daar verslaving voor tabak gericht is op zeer korte termijn. Inmiddels 7 jaar gestopt.

HillR

Huge Freak
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
2 dec 2012
Lengte
1m50
Vetpercentage
17%
Dag 3 stoppen met roken.

Zo weer sporten, legday!

Goed bezig!

Ik zit momenteel op week 3, dag 3 :cheer: Ik had de eerste twee weken dat ophoesten van rotzooi ook.. brrr.. Nu af en toe nog wel eens een kuchje en dat ik denk ieeuww. Zijn inderdaad de longen die zich ontdoen van alle nasty bende.

Als je nog een paar dagen volhoudt ben je in ieder geval de nicotineverslaving te boven... Dan is het gewoon doorzetten om niet vanuit "gewoonte" weer te beginnen omdat je de associatie van bepaalde handelingen met roken associeert.

(Ja, nu ik 3 weken gestopt ben met roken ben ik ervaringsdeskundige enzo)

Naar boven