XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.341
Weet niet waar @Bert maar ik ben ook ambtenaar en heb niet te klagen , arbeidsvoorwaarden goed, reiskosten meer dan voldoende , vakanties enz.
Wel onregelmatig werken en dat houd ook in feestdagen maar goed.

Ik kan op ma ochtend me nachtdienst uitkomen als heel nl naar werk gaat en ben dan 3 dagen vrij , terwijl anderen werken
Voor jou misschien niet waar bedoel je. Ik ben verder ook iemand die niet te klagen heeft, want heb het prima naar mijn zin en bij Defensie werken heeft ook zo zijn voordelen, maar met het huidige arbeidsvoorwaardenvoorstel voor militairen ga ik er flink op achteruit. Het is niet voor niets dat er al maandenlang maar geen akkoord met de vakbonden wordt bereikt. Overigens maak ik mij er niet zo druk om, maar feit is dat binnen de sector waar ik werkzaam ben in de burgermaatschappij de salarissen veel hoger liggen. Ik vind geld ondergeschikt aan plezier in mijn werk en daarom ben ik zeer tevreden. Daarnaast hebben we mooie sportfaciliteiten en een goede zorgverzekering.
Ik heb dan ook nog nooit deelgenomen aan een demonstratie of gestaakt of tegen gestemd. :D

• #122.342
  • #122.343
Het ligt er maar net aan wat voor werk je doet. Ambtenaren worden altijd gelijk in één hokje geduwd. Mijn leidinggevende werkt 50-60 uur per week en krijgt geen overuren uitbetaald. Respect daarvoor overigens en ook voor zijn ambities. Dat is niet te vergelijken met Jan soldaat die gewoon uitvoert wat hem wordt opgedragen, maar ook respect daarvoor, want hij waagt zijn leven voor een betere wereld.

• #122.344
  • #122.345
Het ligt er maar net aan wat voor werk je doet. Ambtenaren worden altijd gelijk in één hokje geduwd. Mijn leidinggevende werkt 50-60 uur per week en krijgt geen overuren uitbetaald. Respect daarvoor overigens en ook voor zijn ambities. Dat is niet te vergelijken met Jan soldaat die gewoon uitvoert wat hem wordt opgedragen, maar ook respect daarvoor, want hij waagt zijn leven voor een betere wereld.
Ja dat zijn er wel meer die dat denken. Jullie hangen inderdaad de hele dag over een bezem met een zware shag in de mondhoek..

• #122.346
Wordt :roflol: uit jouw vingers :haha:

Maar wat zeur je nou, ambtenaren werken misschien effectief een half uur van de 8 die ze betaald krijgen :dunno:

Hmmm...dat is toch wel een redelijk achterhaald beeld. Maar ik vermoed zo maar om Bertje uit z'n tent te lokken...dus ik reageer verder maar niet ;)

• #122.349
Ik zit trouwens nu in een cursus en het is even saaie stof, maar het valt mij op hoeveel niet-ambtenaren hier heel de dag op het forum zitten. :P;)
Op een gemiddelde werkdag ben ik blij als ik met mijn bord op mijn schoot om 21.00 uur op de bank neerplof en even een uurtje ontspanning heb tijdens het avondeten en kan DBB'en. :D

• #122.350
Ik zit trouwens nu in een cursus en het is even saaie stof, maar het valt mij op hoeveel niet-ambtenaren hier heel de dag op het forum zitten. :P;)
Op een gemiddelde werkdag ben ik blij als ik met mijn bord op mijn schoot om 21.00 uur op de bank neerplof en even een uurtje ontspanning heb tijdens het avondeten en kan DBB'en. :D
Wij zijn allemaal in dienst bij de gemeente en UWV

• #122.351
@Steks zelfs bij 6 gemeenten tegelijkertijd .

• #122.353
wij zijn andersom ook blij dat jij op de gemiddelde werkdag pas om 21:00 tijd hebt om te dbb'en ;)

• #122.354

Klopt maar wij worden gewoon betaald uit de commercie en niet uit de burger zijn portemonnee in de vorm van verplichte belastingen.. Weet je wat poepen tegenwoordig kost aan rioolrechten :mad:

• #122.355
Klopt maar wij worden gewoon betaald uit de commercie en niet uit de burger zijn portemonnee in de vorm van verplichte belastingen.. Weet je wat poepen tegenwoordig kost aan rioolrechten :mad:

Dat betekent meteen dat jij veel geld verkwist van 1 persoon/organisatie, terwijl een ambtenaar een heeeeeel klein beetje geld verkwist van veel mensen.

Het is maar wat je het ergst vindt... :P

• #122.357
Dat betekent meteen dat jij veel geld verkwist van 1 persoon/organisatie, terwijl een ambtenaar een heeeeeel klein beetje geld verkwist van veel mensen.

Het is maar wat je het ergst vindt... :P

Die mensen die wat van ons kopen kiezen daar zelf voor he, betaling van belasting MOET je ;) Nuancering :o

• #122.359
Onenigheid met een kansparel en zijn schreeuwlelijke vriendin. Paar keer gewaarschuwd, werd niet positief op gereageerd. Toen gecontroleerd lik op stuk. Einde van het liedje verzocht kansparel omstanders om de politie te bellen, waarop toegesnelde omstanders hem de les gingen lezen over dat "hij" (ik dus) toch een uitgestoken hand had aangeboden etc.

• #122.360
Ik wordt betaald om mijn werk. Niet om x uur onafgebroken een taakje te doen.

Hier en daar een kwartiertje DBB is mijn keuze. Zo lang ik mijn targets per week/maand/jaar maar haal. En dat lukt ondanks mijn tijd op het forum. :cool:

Terug
Naar boven