AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.421
Jij bent ook geen peil op te trekken. :P Zeker het type leerlinge dat lag te slapen en als de docent een vraag stelde toch wonderbaarlijk genoeg direct het juiste antwoord wist. :D
Weet je het verschil tussen snelheids-/slordigheidsfouten en grammatica- en spellingsfouten?
Ondanks dat heel scherp. :thumbs:
Doh.
En fouten zijn fouten. Je bent toch zo'n pietje precies. :dunno:

--> Ondanks dat, heel scherp.

• #122.423
Doh.
En fouten zijn fouten. Je bent toch zo'n pietje precies. :dunno:

--> Ondanks dat, heel scherp.
Klopt, het waren ook fouten, dat geef ik toe. Maar snelheidsfouten hebben niet veel met analfabetisme of het niet correct Nederlands kúnnen te maken.

• #122.431
Dat was een unexpected perfecte legday

Btw legpress was door een kippetje bezet die gewichtloos 3 setjes deed en tussendoor 5 min ging appen

• #122.433
Als ik dat niet doe, krijg ik sowieso reacties. :P;) In mijn log probeerde iemand zojuist al ten onrechte mij wijs te maken dat ik dt-fout met aanhalingstekens moest schrijven. Nu had ik dat overigens wel kunnen doen, omdat ik expliciet het woord "dt-fout" citeer.

Je moet gewoon even wachten tot het is overgewaaid, door je op deze manier op te stellen maak je het alleen maar pijnlijk. No offense, jij bent dan misschien de master in de Nederlandse taal, maar op het gebied van communicatie kunnen we nog wel één en ander bijschaven.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat je nogal hecht aan de Nederlandse taal (ook al zeg je dat het maar grapjes zijn, ik heb je door hoor!), maar als iemand jou wijst op gemaakte fouten, zeg je wel dat je het erkent, maar dan zijn het snelheidsfouten e.d. Als je zo veel waarde hecht aan een juist gebruik van de Nederlandse taal zijn ook die fouten niet getolereerd, vind ik dan hè.

:aai:

• #122.435
Je moet gewoon even wachten tot het is overgewaaid, door je op deze manier op te stellen maak je het alleen maar pijnlijk. No offense, jij bent dan misschien de master in de Nederlandse taal, maar op het gebied van communicatie kunnen we nog wel één en ander bijschaven.

Wat mij trouwens wel opvalt is dat je nogal hecht aan de Nederlandse taal (ook al zeg je dat het maar grapjes zijn, ik heb je door hoor!), maar als iemand jou wijst op gemaakte fouten, zeg je wel dat je het erkent, maar dan zijn het snelheidsfouten e.d. Als je zo veel waarde hecht aan een juist gebruik van de Nederlandse taal zijn ook die fouten niet getolereerd, vind ik dan hè.

Pak hem aan die gekke @Bert

• #122.436

Welkom op het autisme forum waar iedereen tot een bepaalde niveau autistisch is.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #122.437
Dit topic begint aardig saai te worden, ondanks dat de titel anders doet vermoeden :)

• #122.438

Zo pijnlijk is het allemaal niet hoor.
Ik maak ook gewoon grammaticafouten hoor en alleen maar goed als mensen mij daarop wijzen. Gisteren ging het in dat specifieke geval over een snelheidsfout of fout door de autocorrectie: dat vind ik anders dan de Nederlandse taal niet beheersen, maar je hebt gelijk, een fout is een fout. Ik moet gewoon even mijn eigen post doorlezen, maar neem daar niet altijd de tijd voor. Ben nu ook al weer mijn werk aan het verzaken door hier te reageren. :P
Je zal mij nooit horen zeggen dat ik de "master" ben op Nederlandse taal, want meer dan genoeg dat ik niet weet of waarop ik mijzelf nog wil verbeteren. (Ik heb overigens wel mijn MSc-degree, maar dan op technisch gebied. Laat het nou net zo zijn dat veel techneuten niet goed zijn in correct Nederlands. :roflol:.) Op het gebied van communicatie vind ik zelf dat ik mijzelf nog wel wat mag verbeteren, ondanks dat ik vanuit mijn omgeving doorgaans positieve feedback krijg. Nou moet ik zeggen dat om over dat soort dingen te oordelen, net als over karakter, je iemand IRL moet kennen. Op dit forum denken mensen vaak te weten wat voor type persoon iemand is, zonder diegene ooit IRL te hebben ontmoet. Ik zeg: tijd voor een DBB-forum meet. :D :woot:

• #122.439
Dit topic begint aardig saai te worden, ondanks dat de titel anders doet vermoeden :)
Mijn dat is kut begonnen. Keelpijn en een dik ontstoken oog. Voel me gaar, ondanks dat ik lang heb geslapen. Oei... verkeerde topic (--> heeft mijn dag verpest).

Terug
Naar boven