- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Werd ik maar betaald voor mn hobbie uit te oefenen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werd ik maar betaald voor mn hobbie uit te oefenen

Nice! Pro level "eng kijken" heb je bij deze ook verdiend.![]()
Dat krijg jij toch als je je broek op je (voor de nazi's "jouw") enkels laat zakken.

Genoeg energie hoor.

Informeel taalgebruik is de as van al het kwaad...
Ik weet dat in formeel taalgebruik "jouw" bezittelijk voornaamwoord is, maar "je" is ook geaccepteerd.
Dat krijg jij toch als je je broek op je (voor de nazi's "jouw") enkels laat zakken.
Ik weet dat in formeel taalgebruik "jouw" bezittelijk voornaamwoord is, maar "je" is ook geaccepteerd.
"Je" is trouwens ook in formeel taalgebruik toegestaan, mijn uitspraak was niet helemaal correct. Met "jouw" leg er de nadruk op.
Als ik dat niet doe, krijg ik sowieso reacties.

In mijn log probeerde iemand zojuist al ten onrechte mij wijs te maken dat ik dt-fout met aanhalingstekens moest schrijven. Nu had ik dat overigens wel kunnen doen, omdat ik expliciet het woord "dt-fout" citeer."Je" is trouwens ook in formeel taalgebruik toegestaan, mijn uitspraak was niet helemaal correct. Met "jouw" leg er de nadruk op.
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1694/jouw_je_gegevens/
"Als bezittelijk voornaamwoord van de tweede persoon enkelvoud kan zowel de volle vorm jouw als de gereduceerde vorm je gebruikt worden. Jouw is nadrukkelijker dan je. Als er geen speciale nadruk nodig is, wordt in de praktijk vaker voor je dan voor jouw gekozen."
Als ik dat niet doe, krijg ik sowieso reacties.In mijn log probeerde iemand zojuist al ten onrechte mij wijs te maken dat ik dt-fout met aanhalingstekens moest schrijven. Nu had ik dat overigens wel kunnen doen, omdat ik expliciet het woord "dt-fout" citeer.
"Je" is trouwens ook in formeel taalgebruik toegestaan, mijn uitspraak was niet helemaal correct. Met "jouw" leg er de nadruk op.
"Als bezittelijk voornaamwoord van de tweede persoon enkelvoud kan zowel de volle vorm jouw als de gereduceerde vorm je gebruikt worden. Jouw is nadrukkelijker dan je. Als er geen speciale nadruk nodig is, wordt in de praktijk vaker voor je dan voor jouw gekozen."
Als ik dat niet doe, krijg ik sowieso reacties.In mijn log probeerde iemand zojuist al ten onrechte mij wijs te maken dat ik dt-fout met aanhalingstekens moest schrijven. Nu had ik dat overigens wel kunnen doen, omdat ik expliciet het woord "dt-fout" citeer.
Dat is precies het punt. Veel mensen hebben hun gehele schoolperiode zo gezeten kunnen mede daardoor nu geen fatsoenlijk Nederlands.

). Daarom na afloop lekker en rondje hardgelopen in de frisse lucht (1 uur 10 minuten). Mijn keelpijn is ook gelijk minder. 
Het is een rondje, niet en. Twee e's analfabeet.Dat is precies het punt. Veel mensen hebben hun gehele schoolperiode zo gezeten kunnen mede daardoor nu geen fatsoenlijk Nederlands.
Ik heb trouwens liever dat je gewoon foto's van jezelf post, graag schaars gekleed; dat geeft mij ook geen aanleiding over grammatica te binnen.
Ontopic: vandaag aardig gaar na een lesdag in een te warm lokaal (de stof was overigens wel interessant vandaag). Daarom na afloop lekker en rondje hardgelopen in de frisse lucht (1 uur 10 minuten). Mijn keelpijn is ook gelijk minder.
![]()
Het is een rondje, niet en. Twee e's analfabeet.
Hun gehele schoolperiode zo gezeten, kunnen mede daardoor.. Komma's.
Aanleiding geven tot.
Jonge jonge jonge
I stand corrected...."Je" is trouwens ook in formeel taalgebruik toegestaan, mijn uitspraak was niet helemaal correct. Met "jouw" leg er de nadruk op.

Het is een rondje, niet en. Twee e's analfabeet.
Hun gehele schoolperiode zo gezeten, kunnen mede daardoor.. Interpunctie.
Aanleiding geven tot.
Jonge jonge jonge
Ja, daar had ik ook niets op aan te merken, want 'me' als bezittelijk voornaamwoord is sowieso FOUT. Ik kom ook nog wel eens 'men' tegen, dat trek ik nog slechter ("not so serious Bert, ontspanI stand corrected....
Overigens:
In het stukje text waar het allemaal mee begon werd er me geschreven waar het in mijn beleving mijn zou moeten zijn.
Wat het taaladvies er ook van vindt.....me auto trek ik niet goed, in mijn beleving moet het mijn auto zijn.
"). 'Mijn' of eventueel 'm'n' in informeel taalgebruik.
Jij bent ook geen peil op te trekken.Het is een rondje, niet en. Twee e's analfabeet.
Hun gehele schoolperiode zo gezeten, kunnen mede daardoor.. Komma's.
Zeker het type leerlinge dat lag te slapen en als de docent een vraag stelde toch wonderbaarlijk genoeg direct het juiste antwoord wist.