XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #104.181
Sorry.. maar dit ziet er wel heel knullig uit :o
Je kan zo zien dat dit gewoon mis MOET gaan... :p lekker gestapeld. :roflol:

Maar je hebt gelijk.. er gebeuren ergere dingen.... In het verleden op werk was er iemand in een papiercontainer gesprongen om dozen even aan te stampen.. Gleed uit en de trouwring bleef haken... die was wel een vinger kwijt... door zo een onschuldig klusje... :eek:

edit: jouw ninja edit.... :roflol:
Hou je je wel aan je 8:45 ondanks het doorwerken met da vingerke? ;)
Ik ben al een uurtje thuis.

Ik had gewoon de bak eraf moeten halen ipv hem met 1 hand op te heffen en het materiaal er zo in te leggen, maar dit scheelde best veel tijd :P

Het ergste is nog dat ik op het einde van de dag al die bakken alsnog heb moeten uitrijden voor een bestelling :roflol:

• #104.182
Zo weer terug naar de winkels chilisaus vergeten. :(

• #104.184
Tijdens optillen vd barbell voor RDL weer veel pijn in mijn linker pectoralis. Pfrt :(

• #104.186
Ik ben al een uurtje thuis.

Ik had gewoon de bak eraf moeten halen ipv hem met 1 hand op te heffen en het materiaal er zo in te leggen, maar dit scheelde best veel tijd :P

Het ergste is nog dat ik op het einde van de dag al die bakken alsnog heb moeten uitrijden voor een bestelling :roflol:
hey ik heb vorige week 12.7mm niet door mijn middelvinger geschoten met het wegschieten van dpc :P

• #104.187
Officieel moet 30-1 nog beginnen hier, maar me kleinste zoontje wordt vandaag 2 en ik ben aan de andere kant van de wereld

• #104.188
Na anderhalve week kwakkelen dan toch als laatste van het gezin ziek geworden.

• #104.189
RIP ouwe

• #104.190
Geholpen met trap schuren. Sindsdien proef en ruik ik stof bij neus snuiten en hoesten. Gister bloed ophoesten en afspraak gemaakt met dokter. Doordat er kennelijk allerlei stofdeeltjes in o.a. mijn keel zitten welke irritaties veroorzaken blijf ik hoesten en heb ik een kop vol slijm. Zeer vermoeiend, vooral als je gaat liggen om te slapen. Dan is het feest.

• #104.192
Geholpen met trap schuren. Sindsdien proef en ruik ik stof bij neus snuiten en hoesten. Gister bloed ophoesten en afspraak gemaakt met dokter. Doordat er kennelijk allerlei stofdeeltjes in o.a. mijn keel zitten welke irritaties veroorzaken blijf ik hoesten en heb ik een kop vol slijm. Zeer vermoeiend, vooral als je gaat liggen om te slapen. Dan is het feest.
Bloed ophoesten komt toch niet van de trap schuren? longontstekenig? :(

• #104.193
Bloed ophoesten komt toch niet van de trap schuren? longontstekenig? :(
Doordat er stof in de keel zit, en het lichaam dat eruit wilt werken krijg je automatische reflex om het eruit te hoesten. Door vele hoesten wordt de boel alleen nog maar meer geïrriteerd. Waardoor het uiteindelijk kan gaan bloeden.

• #104.194
Doordat er stof in de keel zit, en het lichaam dat eruit wilt werken krijg je automatische reflex om het eruit te hoesten. Door vele hoesten wordt de boel alleen nog maar meer geïrriteerd. Waardoor het uiteindelijk kan gaan bloeden.
Owww das om gek van te worden idd :mad:...ik hoop dat je kan slapen

• #104.195
Mooie logische verklaring, beter dan de mogelijke oorzaken die je gaat vinden wanneer je online gaat zoeken naar deze kwaal :roflol:

• #104.196
Owww das om gek van te worden idd :mad:...ik hoop dat je kan slapen
Er werd gezegd dat het nog een dag of tien kon duren. Als het niet afneemt moet ik terug. Vervelende is dat ik diabetes heb en dit heeft invloed daarop. En ik moest uit de buurt blijven van chemische stoffen en stof. Ook geen parfum etc. gebruiken. Nu gebruik ik toch niks met alcohol erin en doucheschuim is ph neutraal, dus dat scheelt.
Mooie logische verklaring, beter dan de mogelijke oorzaken die je gaat vinden wanneer je online gaat zoeken naar deze kwaal :roflol:
:roflol: Dan heb ik denk ik nog 10 dagen te leven.

• #104.197
Knap dat je er zo "kalm" onder blijft,
Ik ben geen hypochonder naar als ik bloed zou hoesten zou ik toch wel moord en brand schreeuwen als eerste reactie

• #104.198
Knap dat je er zo "kalm" onder blijft,
Ik ben geen hypochonder naar als ik bloed zou hoesten zou ik toch wel moord en brand schreeuwen als eerste reactie
Ben vrij nuchter opgevoed. Pas als ik het echt niet vertrouw ga ik naar de huisarts. Kan ook wel dr. binnen fam bellen als ik twijfel. Dat kan handig zijn als je geen zin hebt om gelijk een bezoek af te leggen. Zo had laatst iemand waar ik frequent over de vloer kom gordelroos en vroeg ik mij af wat het was, of het besmettelijk was en wanneer niet. Iemand anders merkte een keer plotseling bij het koffie drinken dat alle koffie uit een mondhoek druppelde. Keek in spiegel en zag een halve verlamming in gezicht. Schrok natuurlijk. Werd gedacht aan verlamming van Bell, bleek ook later. Werd natuurlijk wel geadviseerd om direct naar huisarts te gaan.

Terug
Naar boven