Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.629
Wie steekt 'm in wie?

• #122.631
Bijna 14 kilo verschil. Links before rechts after
110kg vs 96.4kg
5ED3F09B-2449-469B-B767-BCF81EE46B52.jpeg

• #122.632
Misschien eens minder geld besteden aan AAS en een deftige camera kopen :dunno:

• #122.633
Men cutplan werkt blijkbaar.
28 dagen verder -6kg.
Uiteraard zal het vanaf nu een pak trager gaan, maar dat zolang er progressie is!

28 dagen geen cheatmeal, noch alcohol.
Volgende week men eerste toegeving doen. :D

• #122.634
Men cutplan werkt blijkbaar.
28 dagen verder -6kg.
Uiteraard zal het vanaf nu een pak trager gaan, maar dat zolang er progressie is!

28 dagen geen cheatmeal, noch alcohol.
Volgende week men eerste toegeving doen. :D
Wie is 'men'? Je coach? :P
6 kg in 3,5 week is bizar veel, zal ook wel wat vocht bij zitten. Netjes hoor. :thumbs: 1 kg p/w acht ik qua BF ongeveer het maximaal haalbare zonder een of ander crashdieet toe te passen met veel verlies in kracht/spiermassa.

• #122.635
Wie is 'men'? Je coach? :P
6 kg in 3,5 week is bizar veel, zal ook wel wat vocht bij zitten. Netjes hoor. :thumbs: 1 kg p/w acht ik qua BF ongeveer het maximaal haalbare zonder een of ander crashdieet toe te passen met veel verlies in kracht/spiermassa.

Inderdaad via begeleiding. :)
De gerechten zijn wel eigen creatie, als ze maar passen in men dagelijkse behoefte...
Thx.

Normaal vanaf nu zal het ongeveer 1/2 kg per week zijn.
Maar de eerste 3 a 3,5 waren als sneeuw voor de zon.

Laatst bewerkt:
  • #122.637
Gisteren naar een shooting range geweest. Stuk of 6 verschillende handwapens geprobeerd. Glock, walther etc. Replica oude revolver en winchester repeater. Replica ww2 semi automaat. Pumpaction shotgun van collega en kers op de taart was een assualt rifle die we gehuurd hebben. Ar150 dacht ik.
Pffff vooral die ar makte erg veel indruk. Elke gehuurde pistool of geweer was 15$ per stuk

• #122.638
  • #122.640
Gisteren naar een shooting range geweest. Stuk of 6 verschillende handwapens geprobeerd. Glock, walther etc. Replica oude revolver en winchester repeater. Replica ww2 semi automaat. Pumpaction shotgun van collega en kers op de taart was een assualt rifle die we gehuurd hebben. Ar150 dacht ik.
Pffff vooral die ar makte erg veel indruk. Elke gehuurde pistool of geweer was 15$ per stuk
Moet je je voorstellen, zn AR15 nemen ze gewoon mee naar school in Amerika. :(

Terug
Naar boven