Don't go thereVlaai moet toch kunnen... daar zijn geen dieren voor gestorven of mishandeld of zo![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Don't go thereVlaai moet toch kunnen... daar zijn geen dieren voor gestorven of mishandeld of zo![]()

Fakenatty @Bert uurlijk
Serieus?
NAtuurlijk.
Kaas in vlaai? Hollanders steken echt overal kaas in.
We steken ook overal worst in.Kaas in vlaai? Hollanders steken echt overal kaas in.
Carré confituur?Zonder de chocoladeruitjesvlaai zeggen ze ook volgens mij.
Wie is 'men'? Je coach?Men cutplan werkt blijkbaar.
28 dagen verder -6kg.
Uiteraard zal het vanaf nu een pak trager gaan, maar dat zolang er progressie is!
28 dagen geen cheatmeal, noch alcohol.
Volgende week men eerste toegeving doen.![]()

Wie is 'men'? Je coach?
6 kg in 3,5 week is bizar veel, zal ook wel wat vocht bij zitten. Netjes hoor.1 kg p/w acht ik qua BF ongeveer het maximaal haalbare zonder een of ander crashdieet toe te passen met veel verlies in kracht/spiermassa.

Men cutplan werkt blijkbaar.
...
Volgende week men eerste toegeving doen.![]()
Inderdaad via begeleiding.
De gerechten zijn wel eigen creatie, als ze maar passen in men dagelijkse behoefte...

Het was me even ontgaan Bert.
Moet je je voorstellen, zn AR15 nemen ze gewoon mee naar school in Amerika.Gisteren naar een shooting range geweest. Stuk of 6 verschillende handwapens geprobeerd. Glock, walther etc. Replica oude revolver en winchester repeater. Replica ww2 semi automaat. Pumpaction shotgun van collega en kers op de taart was een assualt rifle die we gehuurd hebben. Ar150 dacht ik.
Pffff vooral die ar makte erg veel indruk. Elke gehuurde pistool of geweer was 15$ per stuk