- Waardering
- 34.342
Omdat de meeste fotos die ik heb of slecht belicht is of in mijn onderbroek. En ik wil je niet nog onzekerder maken met die foto's
Tuurlijk jochie, droom lekker verder

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat de meeste fotos die ik heb of slecht belicht is of in mijn onderbroek. En ik wil je niet nog onzekerder maken met die foto's

Doe niet aan ontbijt, lunch. Ik eet non-stop dus die termem heb ik jaren geleden laten vallen. 700g M&Ms en suikerwafels waren zo'n 5000kcal voor 15.00Als dat t enige was dat je op school at valt t nog mee...
Als dit NAAST je ontbijt, ochtendtussendoor en lunch was... dan is t anders...en als je on bent ook
Enige waar jij je druk om maakt is een natty status. Zullen we er een betje op zetten? Ik laat n bloedtest doen en als jij gelijk hebt krijg je €2500. Zo niet heb ik er n leuk bedrag bij. Kijken of je zo zeker bent of gewoon jaloers
FactsWat een kerel joh, 100% dat je nu ook nog on bent met die attitude van je![]()
Je hebt je voeding in iedergeval op ordeDoe niet aan ontbijt, lunch. Ik eet non-stop dus die termem heb ik jaren geleden laten vallen. 700g M&Ms en suikerwafels waren zo'n 5000kcal voor 15.00
Precies. I agreeIk vind zijn fysiek best wel slecht eigenlijk.
Best wel treurig als je daar voor on bent geweest.
Enige waar jij je druk om maakt is een natty status. Zullen we er een betje op zetten? Ik laat n bloedtest doen en als jij gelijk hebt krijg je €2500. Zo niet heb ik er n leuk bedrag bij. Kijken of je zo zeker bent of gewoon jaloers
Simpelweg andere naam op de resultaten plakken en hij is 2500 rijker...

Resultaten via post opsturen is ook mogelijkSimpelweg andere naam op de resultaten plakken en hij is 2500 rijker...![]()
Simpelweg andere naam op de resultaten plakken en hij is 2500 rijker...![]()
Als jij degene op je profielfoto bent ben je zelf een 'roider' die alleen een middelmatiy physique (wat je na 3 jaar sporten natuurlijk) ook had kunnnen hebben maar je roids nodig had omdat je de uren en het eten niet in je physique stopt
Als jij degene op je profielfoto bent ben je zelf een 'roider' die alleen een middelmatiy physique (wat je na 3 jaar sporten natuurlijk) ook had kunnnen hebben maar je roids nodig had omdat je de uren en het eten niet in je physique stopt

lang leve editten... net zoals je een foto kan retoucheren kan je dat ook met zo een uitslag doen... en dat kan je zo goed doen dat t niet van echt te ondescheiden is....

Als je van brandendmaagzuur houd wel. Zo niet? Hell no hahaDus in plaats van AAS kan je beter aan een M&M kuur?