MuscleMeat

500 gram pindakaas per dag

• Topic Starter Topic Starter
Als dat t enige was dat je op school at valt t nog mee...
Als dit NAAST je ontbijt, ochtendtussendoor en lunch was... dan is t anders...en als je on bent ook
Doe niet aan ontbijt, lunch. Ik eet non-stop dus die termem heb ik jaren geleden laten vallen. 700g M&Ms en suikerwafels waren zo'n 5000kcal voor 15.00

Tuurlijk jochie, droom lekker verder :roflol:
Enige waar jij je druk om maakt is een natty status. Zullen we er een betje op zetten? Ik laat n bloedtest doen en als jij gelijk hebt krijg je €2500. Zo niet heb ik er n leuk bedrag bij. Kijken of je zo zeker bent of gewoon jaloers

Doe niet aan ontbijt, lunch. Ik eet non-stop dus die termem heb ik jaren geleden laten vallen. 700g M&Ms en suikerwafels waren zo'n 5000kcal voor 15.00
Je hebt je voeding in iedergeval op orde :thumbup:.
Ik geloof het wel hoor dat je natty bent.

Ik vind zijn fysiek best wel slecht eigenlijk.

Best wel treurig als je daar voor on bent geweest.

Enige waar jij je druk om maakt is een natty status. Zullen we er een betje op zetten? Ik laat n bloedtest doen en als jij gelijk hebt krijg je €2500. Zo niet heb ik er n leuk bedrag bij. Kijken of je zo zeker bent of gewoon jaloers

doen we!

Als jij degene op je profielfoto bent ben je zelf een 'roider' die alleen een middelmatiy physique (wat je na 3 jaar sporten natuurlijk) ook had kunnnen hebben maar je roids nodig had omdat je de uren en het eten niet in je physique stopt

Als jij degene op je profielfoto bent ben je zelf een 'roider' die alleen een middelmatiy physique (wat je na 3 jaar sporten natuurlijk) ook had kunnnen hebben maar je roids nodig had omdat je de uren en het eten niet in je physique stopt

Dus in plaats van AAS kan je beter aan een M&M kuur?

Resultaten via post opsturen is ook mogelijk
lang leve editten... net zoals je een foto kan retoucheren kan je dat ook met zo een uitslag doen... en dat kan je zo goed doen dat t niet van echt te ondescheiden is....
... scannen --> editten --> printen --> voila een "echte" brief :rolleyes:

En veelal kan je je eigen bloedresultaten tegenwoordig gewoon digitaal inzien... dus zelf printen... iemand die maar minimaal met een pc om kan gaan kan dit al... dus ja ... wat zegt een brief... :o;)

Terug
Naar boven