AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #122.641
  • #122.643
Ik heb gisteren zowaar zelfs dingen hersteld ipv te vernielen.

(Niets wat ik zelf gesloopt had)

Edit: wel de heftruck vastgereden op een werf, de 4 wielen en een stukje van de buik in de grond, de vrachtwagen van de 'ramenman' heeft me er toen gelukkig snel uit kunnen trekken :baard:

Volledig of topic maar hoe gaat het ondertussen met de rug?

• #122.646
  • #122.647
  • #122.648
Beter weer maar ik heb ook niet meer heel zwaar getraind de laatste tijd.
ja al die jaren zwaar trainen en zwaar werk... best even alles terug op z'n plaats laten komen... maar licht blijven bewegen. Wees voorzichtig. Ik weet wat voor een pijn een rug kan veroorzaken.

• #122.650
Zie ook ander topic :p. Met auto gaan slippen op de rijbaan (door ijsplek); helemaal rond mijn as gedraaid en in berm terecht maar eind goed al goed: niemand gewond geraakt. En weer beseffen hoe waardevol het leven is! Joy :)

• #122.651
Wapen wetgeving hier is niet zo simpel als het doet overkomen bij ons in Nederland. Best wel wat regels en zeker als het aankomt op openbaar dragen. Open of concealed. Ben hier nu 2 weken en heb nog geen 1 persoon gezien met een pistool in het openbaar.

Veel bedrijven hebben ook zero tolerance beleid als het op wapens aankomt.

• #122.652
Wapen wetgeving hier is niet zo simpel als het doet overkomen bij ons in Nederland. Best wel wat regels en zeker als het aankomt op openbaar dragen. Open of concealed. Ben hier nu 2 weken en heb nog geen 1 persoon gezien met een pistool in het openbaar.

Veel bedrijven hebben ook zero tolerance beleid als het op wapens aankomt.

true, welke staat ben je?

ik ben zelf ook wel een aantal keer in de VS geweest en heb geen open carry gezien zover ik me kan herinneren, maar ik was ook niet echt in de goede staten daar voor.

• #122.653
Dan moet je eens in Texas rondlopen.

• #122.656
true, welke staat ben je?

ik ben zelf ook wel een aantal keer in de VS geweest en heb geen open carry gezien zover ik me kan herinneren, maar ik was ook niet echt in de goede staten daar voor.
Zit nu in Ohio. Hier mag je sowieso geen bar in met een vuurwapen. Staat ook duidelijk aangegeven.
Enigste wat echt opvalt is dat ik een pistool van mijn colega kan kopen maar het op zijn naam blijft staan. Heel vreemd. Zit verder geen overdracht van papieren of regestratieplicht op

• #122.658
Wat maakt mijn dag goed. Een paar uurtjes wachten en de superbowl begint.

• #122.659
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.

• #122.660
Ik vind dat de overheid niet het recht zou mogen hebben me te verbieden een pistool te hebben. Ik woon op het platteland. Als er hier een inbreker binnenkomt dan is de politie hier na 45 min. Dus op hun bescherming moet ik niet rekenen.

natuurlijk vind jij dat. :lol:

helaas zijn er te veel mensen die onder geen enkele omstandigheden een vuurwapen zouden moeten hebben.

waarom heb je trouwens een vuurwapen nodig als er ingebroken wordt?

Terug
Naar boven