AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.062
Ik vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vindt om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.

Ik denk dat heel veel mensen er zo tegenaan kijken inderdaad.

Uiteindelijk is het ook noodzakelijk kwaad. Voor mij ook hoor. Het is niet zo dat ik sta te springen tot ik weer huishouden kan gaan doen en dat ik dat liever doe dan leuke dingen :roflol: Maar als het dan toch moet gebeuren dan vind ik het achteraf toch wel weer fijn. Ik kan wel gelukkig worden van een schoon huis.

Ik kan maar beter geen boodschappen doen, want ik kom thuis met allemaal spullen die ik niet had moeten kopen. Pun is daar wel veel beter in (al ben ik vaak wel enigszins teleurgesteld als ik dan de tassen uitpak en geen vreterij tegenkom :P )

Stofzuigen vind ik trouwens het minst erge.. heerlijk als ons koeienvel weer kattenharenvrij is voor 5 minuten :cheer:

• #123.065
Heb ook nog nooit een plank gezien met zo'n kromming erin :eyes:

IMG_20190214_121316.jpg

Of pilaren die afbuigen
Screenshot_2019-02-14-12-16-42-114_com.instagram.android.jpg

Laatst bewerkt:
  • #123.066
So far Sizget lineup met oa: Post malone, richie hawtin, florence and the machine, foo fighters, years and years :D

• #123.067
Ik vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vind om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.
Vind het ook vreselijk. Huishoudelijke taken als schoonmaken uit handen geven was echt een van onze beste uitgaven tot nu toe (vind ik dan:o). Hoeft ook helemaal niet duur te zijn.

• #123.068
Ik vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vind om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.

Wij hebben nu ook sinds 3 weken een schoonmaakster, En het bevalt me echt super.

Kost ons maar 20 euro in de week maar scheelt zo veel tijd.

• #123.069
Echt fijn hoor een huishoudelijke hulp....ik krijg een gedeelte vergoed met ook een eigen bijdrage...ze knipt zelfs mijn haar elke 3 wkn :)

• #123.070
Wij hebben gelukkig moeders die ook om de zoveel tijd random langskomen om alles schoon te maken, verder gewoon alles redelijk verdeeld aangezien we gewoon beide evenveel werken

• #123.079
Ik ben een beetje raar denk ik... Ik vind huishouden niet erg. Dat is de enige bezigheid (naast wandelen met de hond, maar daar wordt het huis niet schoon van helaas) waarbij mijn hoofd een beetje leegraakt en ik niet continu loop te piekeren over werk, leven, enzovoort :roflol: En ik vind het super fijn om daarna op de bank te zitten bijv. en te zien hoe lekker schoon en fris alles weer is :nanner: Je hebt er wel eer van zegmaar..

Ik herken dit! Vind schoonmaken ook echt niet erg en word heeeeel gelukkig als het huis weer schoon en opgeruimd is. Soms schiet het er bij in als ik voor mijn studie heel druk ben en na training gewoon niet zo veel puf meer heb. Daarom hebben we ook iemand die in principe elke week 3 uurtjes komt en met haar doe ik dan ons hele huis van top tot teen. Heerlijk. Nu het zulk zonnig weer is, krijg ik ook echt voorjaarsschoonmaakkriebels :D:emo:. @RockOfAges vindt het wel best, zolang hij maar niet thuis is als ik bezig ben, ben dan net een wervelwind en dan moet hij tig keer van plek wisselen omdat ik "daar nog even bij moet".

Verder wilde ik typen wat ik straks voor hem ga doen, maar dat leest hij natuurlijk en dan is de verrassing eraf :eyes:.

Wel heerlijk dat de zon zo lekker schijnt!

Terug
Naar boven