- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Spontaan t*fus gekregen van deze squats....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vindt om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.
Maar als het dan toch moet gebeuren dan vind ik het achteraf toch wel weer fijn. Ik kan wel gelukkig worden van een schoon huis.
)
Zit ook niet eens gewicht aan de smith machine

Vind het ook vreselijk. Huishoudelijke taken als schoonmaken uit handen geven was echt een van onze beste uitgaven tot nu toe (vind ik danIk vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vind om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.
). Hoeft ook helemaal niet duur te zijn.Ik vind poetsen etc sowieso waste of time. Noodzakelijk, maar de weinige vrije tijd die ik al heb vul ik veel liever leuk in. Boodschappen en de vaatwasser zijn dingen die ik wel prima vind om te doen. Ik heb jaren bij ah gewerkt dus ben meestal zo klaar en kom nooit met het verkeerde thuis. Met de vaatwasser is het elke keer weer een uitdaging om hem zo vol mogelijk te maken. Met al onze bakjes gaat er elke dag wel eentje aan. Maar stofzuigen en de badkamer (wat ook behoort tot mijn taken thuis) vind ik echt vreselijk en zou ik graag uit handen geven. Zou graag 3 tientjes betalen voor iemand die me wekelijks de badkamer, keuken en wc komt poetsen en komt stofzuigen, stoffen en dweilen.
Vind het wel een beetje op jouw squat lijken eigenlijk
Waar was je dan afgevallen? Gaat het weer n beetje?Collega tegen mij. Ben je afgevallen?
The cut is real![]()
Waar was je dan afgevallen? Gaat het weer n beetje?
Hahaha succes man!!!Die grap maakte ik ook al tegen haar. Afgevallen? Ja van de trap.
Ik ben een beetje raar denk ik... Ik vind huishouden niet erg. Dat is de enige bezigheid (naast wandelen met de hond, maar daar wordt het huis niet schoon van helaas) waarbij mijn hoofd een beetje leegraakt en ik niet continu loop te piekeren over werk, leven, enzovoortEn ik vind het super fijn om daarna op de bank te zitten bijv. en te zien hoe lekker schoon en fris alles weer is
Je hebt er wel eer van zegmaar..

. @RockOfAges vindt het wel best, zolang hij maar niet thuis is als ik bezig ben, ben dan net een wervelwind en dan moet hij tig keer van plek wisselen omdat ik "daar nog even bij moet".
.