MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #123.021
Zou je dan niet iets vaker dan alleen met valentijnsdag iets voor haar doen?

Vind ik ook.

Zo een dag uitgevonden voor commerciele doeleinden bwerk. Dan voelt het al aan als een verplichting en daar houd ik niet van.

Doe veel liever dingen op onverwachte momenten.0

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #123.022
Wesley Sneijders over silvana s.

"Wat wil je nu, Sylvana Simons, naar de maan? Doe het dan, en blijf er gelijk."

:roflol:

• #123.024
lijkt me 5.56. Wennen aan het geluid of de terugslag? Terugslag valt wel mee bij 5.56.

Terugslag is vrijwel nihil. Geluid verschoot ik wel even van. Ik stond naast de manager van de schietbaan. Hij had wel in de gaten dat we redelijk onervaren waren dus kregen we een hele verdieping voor onszelf. Dit was de eerste die hij uitlegde dus stond ik daar met met half dronken gezicht en oordopjes in. Enigste met een echte kick was die shotgun. Rest viel echt wel mee. Revolver waar me mee geschoten hadden voelde ook wel lekker aan. was een replica van een oud revolver. gingen de zlefde patronen in als in de winchester repeater die we ook hadden gehuurd.
Ik wou nog een .44 huren maar die was niet te huur. Daarom gingen ik voor die replica revolver.

• #123.025
op onverwachte momenten je lieffie verassen heeft toch veel meer inpact....
(het hele jaar niks doen...maar op Valentijn zijn we heel lief....komt echt niet over!!)

• #123.026
(het hele jaar niks doen...maar op Valentijn zijn we heel lief....komt echt niet over!!)

Geen idee waar je het over hebt maar ik ben yearround lief.

Het is impact trouwens.

• #123.027
Wij hebben nog nooit valentijn gevierd...
Dat zal ook zo blijven.

• #123.029
Het hele jaar word er voor me gekookt, gewassen en er voor gezorgd dat ik kan trainen, zonder me zorgen te hoeven maken over mijn dochter of "thuis". Is dat dan te veel?
Dan is 1 dag iets terug doen wel erg weinig. :windup:
Bij ons zijn de taken verdeeld, in die zin dat ik meestal kook, de was opvouw, bedden opmaak, badkamer en de keuken schoonmaak en dweil en de boel opruim. Mijn vrouw doet de was in de machines, stofzuigen, dweilen in de kamer, stof afnemen, wc's en slaapkamers. Een goed team dus... Wat dat betreft hoeven we dus niets te doen met valentijnsdag in jouw optiek. :windup::D

• #123.031
Maar zo denk ik ook over de kerst. Waarom wachten tot kerst om "gezellig" met de gehele familie te gaan eten. Als het echt zo gezellig is zou je daarmee niet hoeven te wachten tot de kerst.

• #123.032
Maar zo denk ik ook over de kerst. Waarom wachten tot kerst om "gezellig" met de gehele familie te gaan eten. Als het echt zo gezellig is zou je daarmee niet hoeven te wachten tot de kerst.

Klopt!! Gewoon een familiedagje...das een goede traditie...Het leven is al zo kort.....dus pluk de dag haha :klink: :D

• #123.034
Ik heb een ballon en een kaartje gekregen.

• #123.036
  • #123.037
Dan is 1 dag iets terug doen wel erg weinig. :windup:
Bij ons zijn de taken verdeeld, in die zin dat ik meestal kook, de was opvouw, bedden opmaak, badkamer en de keuken schoonmaak en dweil en de boel opruim. Mijn vrouw doet de was in de machines, stofzuigen, dweilen in de kamer, stof afnemen, wc's en slaapkamers. Een goed team dus... Wat dat betreft hoeven we dus niets te doen met valentijnsdag in jouw optiek. :windup::D

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om dit allemaal te doen.

• #123.040
@HillR Ook dat, maar dat is niet wat ik bedoel. 4 uur er uit. 17:30 thuis. 18:00 weer de deur uit. 19:30 thuis. Trainen. Slapen . Repeat.

Terug
Naar boven