Ohhh een poetsvrouw!

dat lijkt me super chill, al vraag ik me af of ik dat zelf wel los kan laten
Kan me voorstellen dat hij nu helemaal geen energie heeft voor huishouden en dat jij niet kunt wachten tot het weer zo ver is haha!
Ik ben een beetje raar denk ik... Ik vind huishouden niet erg. Dat is de enige bezigheid (naast wandelen met de hond, maar daar wordt het huis niet schoon van helaas) waarbij mijn hoofd een beetje leegraakt en ik niet continu loop te piekeren over werk, leven, enzovoort

En ik vind het super fijn om daarna op de bank te zitten bijv. en te zien hoe lekker schoon en fris alles weer is

Je hebt er wel eer van zegmaar..
Daarnaast ben ik er ook veel beter in dan Pun... no offense. Ik ben wat dat betreft net zoals dat ik op mijn werk ben, ik kan het beter zelf doen want dan weet ik dat het goed gebeurt

Slaat allemaal nergens op, maar voor Pun is het mooi meegenomen want die hoeft idd niet veel te doen. Het is overigens niet zo dat hij niets wil doen, maar ik heb het vaak al gedaan voordat hij er überhaupt aan kan denken.
Het enige waar ik wel een oprechte hekel aan heb is de was, het ophangen ervan en opvouwen

Pun ook, maar die doet dat dan nog wel zo af en toe voor mij als ik het vraag
Ohhhhh, geen poetsvrouw
Waarom is er eigenlijk geen vrouwe / 2e meneer Jordaan?