MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.502
Maar waarom 3 a 4 maanden dieeten voor 1 maandje zomer?

• #124.503
  • #124.504
Waarom niet een gezonde levensstyle hanteren en niet alles vreten wat los en vast zit ???

• #124.506
Omdat je moet genieten van het leven?
Ik geniet meer van het leven met een gezonde levensstijl, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik vind het zulke BS als mensen roepen dat ik niet geniet van het leven wanneer ik niet drink en patat en gebak af sla. Gelukkig heb ik dat niet nodig om te genieten.

• #124.507
Ja precies. Ik zou gewoon kiezen voor de fatty life. En alles eten wat je wil. Of flink wat hear erin rammen dan lijkt het nog wat
Gear gebruiken wanneer je voeding niet op orde is, zou ik ook doen. Vooral je niet druk maken over je LDL.

• #124.508
Ik geniet meer van het leven met een gezonde levensstijl, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik vind het zulke BS als mensen roepen dat ik niet geniet van het leven wanneer ik niet drink en patat en gebak af sla. Gelukkig heb ik dat niet nodig om te genieten.
Ik zeg altijd tegen mensen je mag eten en drinken wat je wil maar ga ook voldoende bij bewegen.

Een soort balans creëren

• #124.510
Omdat ik toch 6 platen ga deadliften op een maandag. Wil ik al op openingstijd in de gym zijn. Rond 07:00 dus. Reden: nette opgeruimd gym en train prettiger als er bijna niemand is

(Nee ik train geen chest op maandag)

• #124.511
  • #124.513
Vandaag komt mn lieve postbode!

• #124.517
:roflol:

Terug
Naar boven