- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies. Ik zou gewoon kiezen voor de fatty life. En alles eten wat je wil. Of flink wat hear erin rammen dan lijkt het nog watMaar waarom 3 a 4 maanden dieeten voor 1 maandje zomer?
Omdat je moet genieten van het leven?Waarom niet een gezonde levensstyle hanteren en niet alles vreten wat los en vast zit![]()
Ik geniet meer van het leven met een gezonde levensstijl, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik vind het zulke BS als mensen roepen dat ik niet geniet van het leven wanneer ik niet drink en patat en gebak af sla. Gelukkig heb ik dat niet nodig om te genieten.
Gear gebruiken wanneer je voeding niet op orde is, zou ik ook doen. Vooral je niet druk maken over je LDL.Ja precies. Ik zou gewoon kiezen voor de fatty life. En alles eten wat je wil. Of flink wat hear erin rammen dan lijkt het nog wat
Ik zeg altijd tegen mensen je mag eten en drinken wat je wil maar ga ook voldoende bij bewegen.Ik geniet meer van het leven met een gezonde levensstijl, maar dat is slechts mijn bescheiden mening. Ik vind het zulke BS als mensen roepen dat ik niet geniet van het leven wanneer ik niet drink en patat en gebak af sla. Gelukkig heb ik dat niet nodig om te genieten.
En daarom ben jij mijn coach <3. Zoveel wijsheid.Ik zeg altijd tegen mensen je mag eten en drinken wat je wil maar ga ook voldoende bij bewegen.
Een soort balans creëren
@Schwarzeneggertje zet zijn PR’s ook altijd als er niemand in de buurt is om te filmen.Omdat ik toch 6 platen ga deadliften op een maandag. Wil ik al op openingstijd in de gym zijn. Rond 07:00 dus. Reden: nette opgeruimd gym en train prettiger als er bijna niemand is
(Nee ik train geen chest op maandag)

"kopje koffie meneer / mevrouw de postbode" ? of liever wat anders?

"kopje koffie meneer / mevrouw de postbode" ? of liever wat anders?![]()
Schrijf dat maar op je bucketlistToch een van de dingen die ik nog een keer wil
Meemaken. Post bezorgster flink uit elkaar trekken.