AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.541
Maar is deze kwark lekker?

Momenteel blijft enkel de Bio van Boni het hier goed doen...
Zelf heb ik liever een wat stevigere kwark. Skyrr van de lidl blijft dan een lekkere keuze en de AH eigen merk magere kwark.
Maar ik hou persoonlijk juist van de zure smaak. Helaas kan ik er niet tegen.... :(
Maar de campina schijnt milder en minder zurig te zijn.
Dus persoonlijke voorkeur.

Ik ben zelf gebonden aan lactose vrij. Minus L is mijn favo... die kan je letterlijk in plakken snijdenzo stevig en 12.5 gr eiwit per 100 gr.
Helaas nergens goed verkrijgbaar en te duur om te kopen :o

• #124.543
Zelf heb ik liever een wat stevigere kwark. Skyrr van de lidl blijft dan een lekkere keuze en de AH eigen merk magere kwark.
Maar ik hou persoonlijk juist van de zure smaak. Helaas kan ik er niet tegen.... :(

Ik ben zelf gebonden aan lactose vrij. Minus L is mijn favo... die kan je letterlijk in plakken snijdenzo stevig en 12.5 gr eiwit per 100 gr.
Wel serieuze bummer.
Is er anderzijds voldoende betaalbaar en lekkers voor je op lactosevrije markt?

Zolang kwark maar niet smaakt naar die van de witte lelie...:vomit:

• #124.544
Wel serieuze bummer.
Is er anderzijds voldoende betaalbaar en lekkers voor je op lactosevrije markt?

Zolang kwark maar niet smaakt naar die van de witte lelie...:vomit:
Een keer die van witte lelie gekocht langs de autosnelweg omdat er niets anders stond en ik die van mij thuis was vergeten. NOOIT meer! Hoe ranzig smaakte dat :-o

• #124.552
Kinderachtig, maar o zo grappig.

• #124.554

Heb het zelfde probleem. Inmiddels vaste klant van de Jumbo. Die heeft ze inmiddels voor mij vast in het assortiment.

• #124.556
upload_2019-4-1_22-39-25.png

upload_2019-4-1_22-39-46.png

• #124.557
@Galen : staan er ook foto's in dat ass-boek van je? :trollface:

• #124.558
Ik werk dus bij een watermaatschappij en verveelde me een beetje. Dus ik heb een willekeurige klant uit België gepakt en deze opgebeld met de mededeling dat we ons 8 jaar vergist hadden en dat hij 4475 euro moet betalen. Hij begon redelijk te snikken, dus ik voeg er nog aan toe: maar geen zorgen, je hebt maar liefst 30 dagen om het te betalen.

Ik wilde nog vervolgen met "1 april hihi", maar hij was zo keihard aan het janken dat hij niets meer kon horen van wat ik zei.
:roflol::roflol::roflol: zo slecht, maar moest hier toch echt even heel hard om lachen..

• #124.559
Ik werk dus bij een watermaatschappij en verveelde me een beetje. Dus ik heb een willekeurige klant uit België gepakt en deze opgebeld met de mededeling dat we ons 8 jaar vergist hadden en dat hij 4475 euro moet betalen. Hij begon redelijk te snikken, dus ik voeg er nog aan toe: maar geen zorgen, je hebt maar liefst 30 dagen om het te betalen.

Ik wilde nog vervolgen met "1 april hihi", maar hij was zo keihard aan het janken dat hij niets meer kon horen van wat ik zei.
Ons huis maakte vroeger deel uit van een varkensslachterij. Toen we het kochten werden de percelen gescheiden. De watermaatschappij kwam langs en zei dat ze onmogelijk ons waterverbruik correct konden meten en stelden een forfait voor. Nu is er blijkbaar iets misgelopen en eisen ze toch het geld op, en een deel van dat water is eigenlijk door het bedrijf verbruikt.

• #124.560
:( en helaas in deze sport is quantiteit ook van belang. Dus loopt het snel op.
Idd. Deze sport is niet bepaald “goedkoop” als je een beetje deftige training spullen wil en als je enige zorg wil besteden aan voeding (en al helemaal niet als je rekening moet houden met allerlei intoleranties en allergieën).
Kwaliteit is voor dat laatste wat mij betreft even belangrijk als kwantiteit. Helaas laat de “portemonnee” het niet altijd toe.

Terug
Naar boven