Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.525
Kwark zou ik altijd gewoon voor de goedkoopste gaan. Milbona van lidl goat.

• #124.527
Maar is deze kwark lekker?

Momenteel blijft enkel de Bio van Boni het hier goed doen...

Geen idee, ik weet het morgen te zeggen :)
Prijs boeit me ook niet zo erg, maar als de voedingswaardes goed zijn en hij in korting staat: why not?
Ik koop meestal de Boni Griekse 0% yoghurt omdat ik die erg lekker vind en hij (redelijk) goede voedingswaarden heeft.
Vitalinea break is ook erg lekker, iets meer carbs door het fruit maar ook relatief veel eiwitten. En die is echt heerlijk!

• #124.528
Konings beste

• #124.529
Precies, waarschijnlijk orals only en geen benen mastruberen. Ik heb er overigens weinig last van; de bench press is de enige compound die ze onnodig bezet houden. Zolang je maandag geen borst traint, valt de overlast wel mee.
zulke lui zorgen meestal dat ik een gym verbod krijg , omdat ik twee keer aardig vraag :P

• #124.530
vandaag goede werkdag gehad :)

• #124.536
Geen idee, ik weet het morgen te zeggen :)
Prijs boeit me ook niet zo erg, maar als de voedingswaardes goed zijn en hij in korting staat: why not?
Ik koop meestal de Boni Griekse 0% yoghurt omdat ik die erg lekker vind en hij (redelijk) goede voedingswaarden heeft.
Vitalinea break is ook erg lekker, iets meer carbs door het fruit maar ook relatief veel eiwitten. En die is echt heerlijk!
Ik heb de Boni Griekse yoghurt onlangs voor het eerst eens gekocht. Niet slecht maar qua (persoonlijke) smaak is Campina kwark toch een pak lekkerder

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #124.537
Ik werk dus bij een watermaatschappij en verveelde me een beetje. Dus ik heb een willekeurige klant uit België gepakt en deze opgebeld met de mededeling dat we ons 8 jaar vergist hadden en dat hij 4475 euro moet betalen. Hij begon redelijk te snikken, dus ik voeg er nog aan toe: maar geen zorgen, je hebt maar liefst 30 dagen om het te betalen.

Ik wilde nog vervolgen met "1 april hihi", maar hij was zo keihard aan het janken dat hij niets meer kon horen van wat ik zei.

• #124.538
Net een aanrijding gezien. Iedereen oke maar bleek dat die vrouw niet all-risk verzekerd was en ze ging haar man bellen. Gast huilen joh. Gevraagd of ie op speaker mocht, prachtig.

• #124.540
120x8 bench vpr ole

Terug
Naar boven