XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.561
Ons huis maakte vroeger deel uit van een varkensslachterij. Toen we het kochten werden de percelen gescheiden. De watermaatschappij kwam langs en zei dat ze onmogelijk ons waterverbruik correct konden meten en stelden een forfait voor. Nu is er blijkbaar iets misgelopen en eisen ze toch het geld op, en een deel van dat water is eigenlijk door het bedrijf verbruikt.

Hebben jullie in België geen watermeters?

• #124.562
Idd. Deze sport is niet bepaald “goedkoop” als je een beetje deftige training spullen wil en als je enige zorg wil besteden aan voeding (en al helemaal niet als je rekening moet houden met allerlei intoleranties en allergieën).
Kwaliteit is voor dat laatste wat mij betreft even belangrijk als kwantiteit. Helaas laat de “portemonnee” het niet altijd toe.
Stel je voor dat alles koopt met een bio label. Of van een A-merk. 21 dagen eten en de rest vasten?:D ideaal voor de zomer...

• #124.564
Idd. Deze sport is niet bepaald “goedkoop” als je een beetje deftige training spullen wil en als je enige zorg wil besteden aan voeding (en al helemaal niet als je rekening moet houden met allerlei intoleranties en allergieën).
Kwaliteit is voor dat laatste wat mij betreft even belangrijk als kwantiteit. Helaas laat de “portemonnee” het niet altijd toe.

Ik kan maar nergens een gym vinden met 70KG dumbbels

• #124.570
Erg rustig op het werk, nog een paar zware taken en dan bezigheidstherapie.

Morgen rit van Limburg naar Ternat en terug, dan is ook weer zo een halve dag om :D

• #124.571
  • #124.574
Vandaag gedeadlift en gister gedeadlift.

Shock the muscles

• #124.576
De enige shock die jouw lichaam krijgt als je zo door gaat is een AED.

• #124.579
  • #124.580
Dat gaat maar dan moet Deborah mij straks komen halen en morgenvroeg brengen, een collega heeft mijn camionette mee en die is pas tegen 17u terug hier :fuu:
Woon je ver van werk?
collega vragen de camionette bij jou thuis te leveren en hem dan effe naar werk te brengen? *probeer mee te denken*

Terug
Naar boven