XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #124.581
  • #124.585
763?appId=93a17a8fd81db0de025c8abd1cca1279&quality=0.jpg

De toen 35-jarige politicus beweert dat Biden, die achter haar stond, plotseling zijn beide handen op haar schouders plaatste. Ze verstijfde. ‘Waarom raakt de vicepresident van Amerika mij aan?’, vroeg ze zich af. Flores zegt dat Biden daarna dichter naar haar toe kwam.

Flores: ‘Hij leunde voorover en rook aan mijn haren. Ik voelde mij vernederd. Hij ging verder door langzaam een grote kus op de achterkant van mijn hoofd te plaatsen. Ik voelde mij in verlegenheid gebracht. Ik was geschokt. Ik was verward.’ Ze zegt dat ze na afloop van de bijeenkomst een paar medewerkers vertelde over het incident. Ze besloot het echter niet aan de grote klok te hangen, onder andere uit vrees niet geloofd te worden.

Jezus christus only in murica:roflol:

• #124.586
Homegym bij elkaar zoeken gaat véél soepeler dan verwacht. Grote blij.

• #124.590
Ik ga nie liegen maar.. 4 plates op een bench press ziet zo badass uit.

Maar dat zei ik ook toen ik eerste keer 3 plates kon

Maar wie kent dat ook.. dat als je 4 plates kan, 5 plates je volgende doelstelling is

• #124.592

Maar wie kent dat ook.. dat als je 4 plates kan, 5 plates je volgende doelstelling is
Ik ken dat wel ja, is alweer een tijdje geleden. Heb nu als volgende doelstelling 8 plates.

• #124.593

ga meteen voor 6 , aangezien je gear voor 6 gebruikt ( grapje tuurlijk )
mooi toch doelstellingen op de kortere termijn :)

• #124.595
Opleiding geven vandaag ging vlot, en ondanks de verkoudheid (en dankzij de neusspray denk ik) echt zin om te trainen. Gaat ook best lekker! :)

Laatst bewerkt:
  • #124.596
Opleiding geven vandaag ging vlot, en ondanks de verkoudheid (en dankzij de neusspray denk ik) echt zin om te trainen. Gaat ook best lekker! :)

Zo, goed bezig! Ik heb in de afgelopen drie dagen al een milliliter of 20 aan neusspray weggespoten en ben bezig met m'n 12 zakje zakdoekjes, wat een drama zeg. Ook nog eens erbij janken alsof ik hooikoorts heb, om emotioneel van te worden dit. Wellicht morgen de tweede keer op rij niet sporten, voel me nu net een dreamy1 die niet wilt deadliften omdat 'ie moe is. :(

• #124.597
Politie auto verongelukt in Amersfoort:roflol:

• #124.600
" gespeeld " met nieuwe plateloaded legpress op sportshool

5 x 40 kg
5 x 80 kg
5 x 120 kg
5 x 160 kg
5 x 200 kg
5 x 240 kg
5 x 280 kg
3 x 300 kg