Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Screenshot_20190423-210950.jpg
    Moest even lachen
     
    5ml woensdag, 5ml zaterdag,
    14 vitaminepillen per dag:D
    En dan geen geraffineerde suikers eten omdat dat slecht zou zijn. :roflol: Als je normaal doet, heb je aan hooguit wat multivitamine of vitamine D voldoende als je gewoon een gezond voedingsschema volgt en normaal kuurt.
     
    13 in het dozijn line-up, zie geen speciale artiesten. Weinig verschil met vorig jaar.
    Wordt wel bruut
    Maatje D-sturb, Delete VIP en Rejecta zijn al genoeg om te gaan
     
    Maatje D-sturb, Delete VIP en Rejecta zijn al genoeg om te gaan

    Als je een ekte rawboi bent wel ja.
    Vind het zelf verschrikkelijk
    Verbaas me ook elk jaar weer hoe druk het bij de raw is, op een van oorsprong hardcore feest. Ieder zn ding natuurlijk, feest moet ook uitverkocht worden.
    Frenchcore is bijna gelijk aan vorig jaar, gelukkig verschrikkelijke Sefa weg
     
    Als je een ekte rawboi bent wel ja.
    Vind het zelf verschrikkelijk
    Verbaas me ook elk jaar weer hoe druk het bij de raw is, op een van oorsprong hardcore feest. Ieder zn ding natuurlijk, feest moet ook uitverkocht worden.
    Frenchcore is bijna gelijk aan vorig jaar, gelukkig verschrikkelijke Sefa weg
    Ben een ekte rawboi met misschien 1 of twee uitstapjes naar een andere stage, wordt wss toch eerste en laatste keer aangezien het echt een pleuris eind rijden is (2 uur).
     
    En dan geen geraffineerde suikers eten omdat dat slecht zou zijn. :roflol: Als je normaal doet, heb je aan hooguit wat multivitamine of vitamine D voldoende als je gewoon een gezond voedingsschema volgt en normaal kuurt.
    Nou nou het zijn geen vitaminen die jij bedoeld. Het zijn snoepjes die zorgen voor heerlijke kracht. Daarnaast neem ik ook nog gewoon vitaminen per dag.
    Zit ik totaal op 16 pilletjes ofzo per dag
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Nou nou het zijn geen vitaminen die jij bedoeld. Het zijn snoepjes die zorgen voor heerlijke kracht. Daarnaast neem ik ook nog gewoon vitaminen per dag.
    Zit ik totaal op 16 pilletjes ofzo per dag
    Motivatie en een maaltijd zouden genoeg moeten zijn.
     
    Back
    Naar boven