- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik ook in termijnen....is wel belachelijk veeeeeel geld idd400 euro waterschap belasting jeehgh gaat wel in termijnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook in termijnen....is wel belachelijk veeeeeel geld idd400 euro waterschap belasting jeehgh gaat wel in termijnen
keen keld wel honger
Gelukkig heb je nog wat reserves

Functioneel leeftijdsontslag, blijkbaar betaalde iedere militair hier gedeeltelijk aan mee. Maar teruggekregen dusWat is een FLO en hoe kan ik ze geld afhandig maken?
Cumreserves voor jou ja
Wie gaat dat nu betalen dan?Functioneel leeftijdsontslag, blijkbaar betaalde iedere militair hier gedeeltelijk aan mee. Maar teruggekregen dus
We hebben sowieso e.e.a. in het verschiet, aangezien de vakbonden er nog steeds niet uit zijn en daardoor de salarissen stil zijn blijven liggen en de beloofde verhogingen nog niet zijn doorgevoerd.Interesseert mij dat...ik krijg nu eens een keer geld.
Vooral doorgaan dan!! (Gaserop!!)Al de likes en leuke karma berichtjes dat binnenstroomt via het laatst genomen foto topic.
Het doet me wel wat.

Doen we!
lekkekekekekeeerrrrr mannnnnnnn ! hookers and blow count me in

mensen in het OV die hun tas langs hun zetten op een lege stoel verdienen ook gewoon een stootZit in de bus, tas op de stoel naast me.
Niet heel druk, maar ook geen lege 2 zitters meer maar wel genoeg lege stoelen naast iemand.
Gezette vrouw kiest precies mij uit om naast te gaan zitten tikt geirriteert mijn tas aan en zegt dat ze wilt zitten.
Prima, wat ze alleen niet bedenkt is dat omdat de stoelen zo dicht op elkaar staan en mijn benen best lang zijn ik redelijk wijdbeens moet zitten.
Precies 1 halte verder staat ze op en gaat ze snel ergens anders zitten![]()

mensen in het OV die hun tas langs hun zetten op een lege stoel verdienen ook gewoon een stoot![]()