MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.008
Ik geef mijn geld niet uit, investeer het liever of ben gewoon een Dagobert Duck; behalve aan te veel eten en supps trouwens. Het punt is: mensen met veel tijd hebben te weinig geld om uit te geven (uitjes, festivals, vakanties e.d.) en mensen met genoeg geld hebben te weinig tijd om dit uit te geven. Ik schaar mijzelf overigens niet per se in één van die categorieën. Ik heb gewoon geen leven. Een ambtenaarsalaris is overigens redelijk modaal; in de commerciële wereld valt er heel wat meer te verdienen.

• #126.009
Interesseert mij dat...ik krijg nu eens een keer geld.
We hebben sowieso e.e.a. in het verschiet, aangezien de vakbonden er nog steeds niet uit zijn en daardoor de salarissen stil zijn blijven liggen en de beloofde verhogingen nog niet zijn doorgevoerd.

• #126.012
Schoonmaakazijn gehaald en de hele fucking tuin eronder gespoten. Hopelijk werkt het :).

Was ook wel nodig maar ik ben geen tuinman. Heb express kunstgras genomen zodat het er nog een beetje schappelijk uitziet.

IMG-20190521-WA0003.jpeg

• #126.014
Morgen 3 pakketjes ophalen bij de buren :D

• #126.018
Zit in de bus, tas op de stoel naast me.
Niet heel druk, maar ook geen lege 2 zitters meer maar wel genoeg lege stoelen naast iemand.

Gezette vrouw kiest precies mij uit om naast te gaan zitten tikt geirriteert mijn tas aan en zegt dat ze wilt zitten.

Prima, wat ze alleen niet bedenkt is dat omdat de stoelen zo dicht op elkaar staan en mijn benen best lang zijn ik redelijk wijdbeens moet zitten.

Precies 1 halte verder staat ze op en gaat ze snel ergens anders zitten :roflol:

• #126.019
Zit in de bus, tas op de stoel naast me.
Niet heel druk, maar ook geen lege 2 zitters meer maar wel genoeg lege stoelen naast iemand.

Gezette vrouw kiest precies mij uit om naast te gaan zitten tikt geirriteert mijn tas aan en zegt dat ze wilt zitten.

Prima, wat ze alleen niet bedenkt is dat omdat de stoelen zo dicht op elkaar staan en mijn benen best lang zijn ik redelijk wijdbeens moet zitten.

Precies 1 halte verder staat ze op en gaat ze snel ergens anders zitten :roflol:
mensen in het OV die hun tas langs hun zetten op een lege stoel verdienen ook gewoon een stoot:punch:

• #126.020
Terug
Naar boven