XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.021
Zit in de bus, tas op de stoel naast me.
Niet heel druk, maar ook geen lege 2 zitters meer maar wel genoeg lege stoelen naast iemand.

Gezette vrouw kiest precies mij uit om naast te gaan zitten tikt geirriteert mijn tas aan en zegt dat ze wilt zitten.

Prima, wat ze alleen niet bedenkt is dat omdat de stoelen zo dicht op elkaar staan en mijn benen best lang zijn ik redelijk wijdbeens moet zitten.

Precies 1 halte verder staat ze op en gaat ze snel ergens anders zitten :roflol:
Ik ga dan ook altijd bewust naast die persoon zitten. En dan iets eten wat flink geluid maakt of je muziek net iets te hard

• #126.025
Ik wacht nog liever een bus dan in een volgepropte bus te staan.

• #126.026
Extra cardio rondje met doggo

20190522_134824.jpg

• #126.028
Ik blijf liever staan dan dat ik half op schoot ga zitten bij een randon persoon.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in de bus niet eens meer kan herinneren hoe dicht je daar op elkaar zit, heb er al jaren niet meer in gezeten. Trein is gewoon genoeg ruimte

• #126.032
:haha:

Ik wil ook liever niet naast iemand zitten in de trein, ik blijf gewoon staan als er niet fatsoenlijk ruimte is.

Ik haat het intens als mensen tegen je aan zitten :barf: Zat mensen die dan naast je komen zitten en dan "net niet" op de stoel passen en dan een stukje van jouw stoel innemen, terwijl ik altijd al helemaal zo ver mogelijk weg zit, en dan presteren ze het nog om met hun been of elleboog je aan te raken..

:twitch::twitch::twitch::twitch::twitch::twitch::twitch:

• #126.034
Ik wil ook liever niet naast iemand zitten in de trein, ik blijf gewoon staan als er niet fatsoenlijk ruimte is.
Ik wil gewoon liever niet de trein nemen dus ik ga wel met de auto.
Bussen en treinen vind ik over het algemeen de meest afschuwelijke plaatsen, hoewel ik met een partybus naar een festival dan weer geen probleem heb.

• #126.037
Ik ben gelukkig afschrikwekkend genoeg dat er vrijwel nooit iemand naast me ging zitten. Nu gelukkig wel gewoon een auto

• #126.038
:haha:

Ik haat het intens als mensen tegen je aan zitten :barf: Zat mensen die dan naast je komen zitten en dan "net niet" op de stoel passen en dan een stukje van jouw stoel innemen, terwijl ik altijd al helemaal zo ver mogelijk weg zit, en dan presteren ze het nog om met hun been of elleboog je aan te raken..

:twitch::twitch::twitch::twitch::twitch::twitch::twitch:
Jij vindt vliegen zeker ook zo geweldig.

Terug
Naar boven