MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.041
Jij vindt vliegen zeker ook zo geweldig.

Ja, dat is echt super leuk met @Punjab naast me. In de weken voor onze vliegvakanties ben ik altijd hevig aan het bidden en duimen en hopen dat er niet nog een groot mens naast me zit, aangezien ik altijd in het midden zit en Pun zo ongeveer de helft van mijn stoeltje inneemt. Ik vind het overigens niet erg dat hij tegen mij aan zit, maar andere mensen... :no:

• #126.042
Deadlift nooit meer met een dikke 20 kilo stang. Wraps was waardeloos
Ik mis die 20kg barbells met een smallere handgreep. Voorderest lekkere backsessie gehad.

Bad news. Heb een plateau bereikt

• #126.043
Het raken van het wc water met mijn eikel.
+_5bc1ff1de33dcb344487ecea89fb0bd8.jpg

• #126.045
Plottwist het was in een urinoir

• #126.046
Tja als je maar 1.20 meter lang bent..........:dunno: pas op dat je niet verzuipt :toilet:

• #126.047
Ja, dat is echt super leuk met @Punjab naast me. In de weken voor onze vliegvakanties ben ik altijd hevig aan het bidden en duimen en hopen dat er niet nog een groot mens naast me zit, aangezien ik altijd in het midden zit en Pun zo ongeveer de helft van mijn stoeltje inneemt. Ik vind het overigens niet erg dat hij tegen mij aan zit, maar andere mensen... :no:
Helemaal zuur als je een lange vlucht hebt en er zit een dik stinkend iemand naast je.

• #126.049
Ik ga vrijdag voor het eerst vliegen. :bang:
Wish me luck, ur not ufcurse.
Welke maatschappij? Sommige maatschappijen hebben geen (of een enorm bagger) entertainmentsysteem. Je doet er dan goed aan iets mee te nemen om jezelf te vermaken tijdens de vlucht (mijn boeken bijvoorbeeld).

• #126.050
Deadlift nooit meer met een dikke 20 kilo stang. Wraps was waardeloos
Ik mis die 20kg barbells met een smallere handgreep. Voorderest lekkere backsessie gehad.

Bad news. Heb een plateau bereikt
Heb je van die kleine beta handjes of wat?

• #126.051
Welke maatschappij? Sommige maatschappijen hebben geen (of een enorm bagger) entertainmentsysteem. Je doet er dan goed aan iets mee te nemen om jezelf te vermaken tijdens de vlucht (mijn boeken bijvoorbeeld).
Corendon, ik heb wel boeken van jou alleen begrijp ik ze niet. Dus ik ga Netflix kijken of gewoon naar buiten kijken.

• #126.052
  • #126.055
Dan ga je de vlag van Nederland in de fik steken?

• #126.057
Terug
Naar boven