AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #126.089
Was hij echt lid hier? Is dat hem echt?
https://forum.bodybuilding.nl/topics/dit-gaat-me-te-ver-kappen.218080/
:roflol::roflol::roflol:

> Date: Wed, 12 Aug 2009 15:21:50 +0200
> To: bastrechthotmail.com
> From: datingexpreszo.nl
> Subject: (Reactie op Zootje) RE: Date met meerdere jongens in Utrecht - 22 augustus
>
> Hallo,
>
> Je hebt een reactie gekregen op het Zootje (http://www.expreszo.nl/dating/zootje_bekijken.php?ad_id=37786) dat je onlangs bij Expreszo hebt geplaatst! Hieronder vind je het bericht van Bryan (Mr.sniperxhotmail.com). Je kunt nu eventueel zelf terugmailen door op de antwoord- of reply-knop van je e-mailprogramma te klikken.
>
> Reactie van Bryan:
> ----------------------------------------------------------------
> Hoi lieverd,
>
> Ik ben via expreszo aan jouw mail gekomen. Ik ben zeer geïnteresserd in je beter leren kennen. Ik zit al jaren met coïtus met een man in gedachte en zou graag eens je kwakje over m'n gezicht willen. Ook lijkt het me heerlijk om je kontje af te likken als ik er overheen gespoten heb...:D
>
> Alsjeblieft reageer ik weet dat je me wilt... en jij wat wil jij met mij doen?
>
> xxxx Bryan...

• Like
Waarderingen: 040B
  • #126.092

Wow, dat wordt neuken vanavond voor die gast als ie dat filmpje met z'n chickie deelt! :roflol:

Zo ziet het er ook ongeveer uit als ik train. Het verschil is echter dat ik met een koptelefoon op train en daardoor de enige ben die de hardcore hoort. Dan ziet er er gelijk een stuk minder achterlijk uit. Alles voor de pomp.

• #126.094
Nog even één cardiosessie doen voordat ik op vakantie ga. Moet er natuurlijk wel een beetje goed bijlopen op het strand. :)

• #126.096
Eerste keer bench press :eek:

• #126.097
Ik kan het me niet meer herinneren.................:)

• #126.098
Obstaclerun gelopen met collega’s

Nu eten met rijst wokgroente en biefstuk

• #126.099
:aai:Bij terugkomst vakantie zag ik foto 1 onder de carport.. en vandaag foto 2. 2 kleine snaveltjes

62F84BFD-B0EF-4B03-81D2-2A167EF6CDDA.jpeg

1C86A9D2-3F06-4689-B307-9D8ACA04FF48.jpeg

Terug
Naar boven