Claire
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4.229
- Lengte
- 1m62
Foei

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zoals je hier overkomt zit dat bij jou nog wel goed denk ik
ben ook maar een lol broekZoals je hier overkomt zit dat bij jou nog wel goed denk ik

In het dagelijks leven?
Zolang ze onder werktijd niet eten is alles koek en ei.azzy thuis en op de werkvloer op cq steiger is een idd een verschil
hey crunch time is crunch timeZolang ze onder werktijd niet eten is alles koek en ei.
je dochter is er nog niet aan toe.....misschien heeft ze dezelfde streken van mams vroega![]()

Nee vast niet want jij herkent de signalen wel toch? je ontvanger staat op scherp...zoals een goede moeder dat heeft...moeders merken alles aan hun kinderen

Als je stoned thuis komt kan je dat zien. Wanneer je het met je vriend doet zie je dat niet?Nee vast niet want jij herkent de signalen wel toch? je ontvanger staat op scherp...zoals een goede moeder dat heeft...moeders merken alles aan hun kinderen![]()
Checken of ze nog lekt als ze thuis komt?Als je stoned thuis komt kan je dat zien. Wanneer je het met je vriend doet zie je dat niet?
Nee vast niet want jij herkent de signalen wel toch? je ontvanger staat op scherp...zoals een goede moeder dat heeft...moeders merken alles aan hun kinderen![]()
tralala...ik hoor je niet, heb muziek op
O, wacht, ik kon het lezen 

*ligt

Moet jij niet op bed oma?
HoE BEDoel je Bruur

Zonder gebit zuigt dat een beetje?Wordt aan gewerkt. Heb mijn kamerjas al aan. Vals gebit is uit en hoorapparaat staat af. Nog even en dan is het alweer bedtijd inderdaad. Eerst nog mijn valium pilletjes slikken he.
Wordt aan gewerkt. Heb mijn kamerjas al aan. *kunstgebit is uit en *mijn gehoorapparaat staat *uit. Nog even en dan is het alweer bedtijd inderdaad. Eerst nog mijn valium pilletjes slikken he.