XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #128.101
Het gemiddelde.
Maar nu wel benieuwe naar het minimumloon ook. Dus beide graag.

1600 a 1700 voor gemiddelde dus.
Het gemiddelde (modaal) inkomen is 2778 euro bruto per maand, excl. vakantiegeld. Netto komt dat neer op 2179 euro per maand. Daar komt dan nog vakantiegeld bij (doorgaans 8% van brutoloon).

Edit @Lm7790 was me voor.

• #128.103
lol de Nederlander beter bekend als onderbetaald en uitgemolken klootjesvolk
:P

• #128.105
Het gemiddelde (modaal) inkomen is 2778 euro bruto per maand, excl. vakantiegeld. Netto komt dat neer op 2179 euro per maand. Daar komt dan nog vakantiegeld bij (doorgaans 8% van brutoloon).

Edit @Lm7790 was me voor.
Duidelijk. Belasting valt nog mee opzich.

• #128.106
Het is wellicht mosterd na de maaltijd en ik zal wel zeurderig overkomen, maar ik kan hier toch vrij slecht tegen en wil graag reageren:

Waar het dus om ging was deze post. Het ging over de vuist van Saik en ik speelde daar als grap op in, absoluut niet serieus bedoeld.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ra-ra-wie-ben-ik.422421/page-3#post-10240574
Gezien de knipogen leek het mij vrij duidelijk dat dit een grap was; bovendien had ik een karmaberichtje gestuurd dat het een grapje was. Toch werd dit blijkbaar serieus opgevat. Helaas werd mij niet een berichtje gestuurd, maar werd @pat82 hiermee lastig gevallen en werd letterlijk gezegd dat ik "irl meteen een hoek had gekregen". M.i. is er dan maar één iemand die zichzelf niet in de hand heeft en met geweld dreigt. Ik zal NOOIT iemand met geweld bedreigen en ben bovendien nog nooit met iemand op de vuist gegaan. Ik snap ook echt niet dat mensen iemand anders zomaar een hoek zouden geven. Al met al, ik wilde het immers vriendelijk houden en was niet uit op ruzie, dus heb onderstaand bericht gestuurd (ik ging hier ook in op het feit dat Saik naar Pat had gestuurd dat ik mijn baan kwijt zou raken aangezien ik AAS gebruikte (waar dat nou weer vandaan kwam???)):
upload_2019-7-10_20-42-21.png

Zijn reactie:
upload_2019-7-10_20-43-40.png

M.i. hadden we helemaal geen issue. Ik maakte een duidelijke grap; dit werd niet zo opgevat; ik gaf aan dat het niet zo was bedoeld en gelijk wil ie IRL uitpraten (met de kennis dat ie mij allang een hoek had gegeven IRL).

Ik wil dit even delen en open kaart spelen. Geen woord is gelogen en iedereen is vrij om hier zijn oordeel over mij of wie dan ook over te hebben, maar van mij uit had ik niets kwaads in de zin en was ik niet uit op ruzie of geweld. :(
Eigenlijk hoort dit niet in dit topic, maar ik citeer z'n bericht van hierboven.
Bert maak het plz niet groter dan het is...
Is saik nu echt om deze reden gebanned? Weekban of permban? @Sanca Magni

• #128.107
  • #128.108
  • #128.109
  • Like
Waarderingen: LM
  • #128.110
Best gelijkaardig systeem dus.
Iemand die bruto 3.400 heeft krijgt netto dikke 2000...

Belastingschijf Inkomensschijf Tarief belasting
Schijf 1 € 0 tot €13.250 25%
Schijf 2 € 13.250,01 t/m € 23.390 40%
Schijf 3 € 23.390,01 t/m € 40.480 45%
Schijf 4 Meer dan 40.480,01 euro 50%

• #128.112
Best gelijkaardig systeem dus.
Iemand die bruto 3.400 heeft krijgt netto dikke 2000...

Belastingschijf Inkomensschijf Tarief belasting
Schijf 1 € 0 tot €13.250 25%
Schijf 2 € 13.250,01 t/m € 23.390 40%
Schijf 3 € 23.390,01 t/m € 40.480 45%
Schijf 4 Meer dan 40.480,01 euro 50%

hoe kan je als je 0 euro verdient, 25% inkomensbelasting betalen?

belgen...

• #128.114
Beetje flauw allemaal. Ik dacht een weekje of iets geleden nog: goh, wat een vriendelijk forum. Maar het blijkt toch wat minder gezellig dan ik dacht.

• #128.115
Het is wellicht mosterd na de maaltijd en ik zal wel zeurderig overkomen, maar ik kan hier toch vrij slecht tegen en wil graag reageren:

Waar het dus om ging was deze post. Het ging over de vuist van Saik en ik speelde daar als grap op in, absoluut niet serieus bedoeld.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/ra-ra-wie-ben-ik.422421/page-3#post-10240574
Gezien de knipogen leek het mij vrij duidelijk dat dit een grap was; bovendien had ik een karmaberichtje gestuurd dat het een grapje was. Toch werd dit blijkbaar serieus opgevat. Helaas werd mij niet een berichtje gestuurd, maar werd @pat82 hiermee lastig gevallen en werd letterlijk gezegd dat ik "irl meteen een hoek had gekregen". M.i. is er dan maar één iemand die zichzelf niet in de hand heeft en met geweld dreigt. Ik zal NOOIT iemand met geweld bedreigen en ben bovendien nog nooit met iemand op de vuist gegaan. Ik snap ook echt niet dat mensen iemand anders zomaar een hoek zouden geven. Al met al, ik wilde het immers vriendelijk houden en was niet uit op ruzie, dus heb onderstaand bericht gestuurd (ik ging hier ook in op het feit dat Saik naar Pat had gestuurd dat ik mijn baan kwijt zou raken aangezien ik AAS gebruikte (waar dat nou weer vandaan kwam???)):
upload_2019-7-10_20-42-21.png

Zijn reactie:
upload_2019-7-10_20-43-40.png

M.i. hadden we helemaal geen issue. Ik maakte een duidelijke grap; dit werd niet zo opgevat; ik gaf aan dat het niet zo was bedoeld en gelijk wil ie IRL uitpraten (met de kennis dat ie mij allang een hoek had gegeven IRL).

Ik wil dit even delen en open kaart spelen. Geen woord is gelogen en iedereen is vrij om hier zijn oordeel over mij of wie dan ook over te hebben, maar van mij uit had ik niets kwaads in de zin en was ik niet uit op ruzie of geweld. :(
Eigenlijk hoort dit niet in dit topic, maar ik citeer z'n bericht van hierboven.

Sorry hoor maar imo ga je nu ook te ver door alles openbaar te maken.

En is dit alles? Imo is er niets aan de hand. Er wordt vaak gezegd dat men elkaar irl wel even wil meeten enz.

Pfff triest gedoe

• #128.116
  • #128.117
Zodra je wat meer verdient valt dat niet mee. Dan betaal je over iedere extra euro die je verdient 51,75%. Dat is echt janken.

Doet echt zeer. En over een bonus draag je ookal extra af, al wordt dat weer recht getrokken. Au.

• #128.119
Mocht je er moeilijk aan geraken mag je altijd wel een flesje hebben. Het is tenslotte je verjaardag.

Untappd is een app ofzo?
IPA kan heerlijk goed zijn!
Untappd is een app om bier mee te beoordelen :)

Maar de bierwinkel heeft ook 3 fonteinen, alleen niet voor die prijzen die ik op je foto zag.

Terug
Naar boven