- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
laag wsl aan zijn compenserende verduidelijking te zienDat verduidelijken is niet gelukt. Je kan toch gewoon zeggen wat je rank is chef pinda pinda.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laag wsl aan zijn compenserende verduidelijking te zienDat verduidelijken is niet gelukt. Je kan toch gewoon zeggen wat je rank is chef pinda pinda.
Ik vind dat niet nodig.Dat verduidelijken is niet gelukt. Je kan toch gewoon zeggen wat je rank is chef pinda pinda.

Waarom geen kolonel?Ik vind dat niet nodig.
Als mijn rang nu Kolonel is, wat dan? Wordt dan ineens alles duidelijk?
Of als ik Kaptein ben is dan alles verklaarbaar?
Ik ben hoofd Officier.
Onderofficier: Adjudant is ook je eindrang denk ik Ron
Welk onderdeel?Ik vind dat niet nodig.
Als mijn rang nu Kolonel is, wat dan? Wordt dan ineens alles duidelijk?
Of als ik Kaptein ben is dan alles verklaarbaar?
Ik ben hoofd Officier.
CZSK geen apart onderdeel verder.
Liever vergeten loggen dat je vakantie hebt dan vergeten dat je vakantie hebt en op een vakantiedag toch opdagen op het werkVergeten afgelopen vrijdag hier de plaatsen, maar ik heb 6 weken vakantie

Yep Sicilië it is. 23 juli t/m 6 augustus.Liever vergeten loggen dat je vakantie hebt dan vergeten dat je vakantie hebt en op een vakantiedag toch opdagen op het werk
Fijne vakantie alvast! Italië was het toch, dacht ik?
Hoofdofficier dat loopt van LTZ 1 / Majoor tot Kolonel.Onderofficier: Adjudant is ook je eindrang denk ik Ron
je bent toch geen Officier?

Hoofdofficier is één woord.Hoofd Officier dat loopt van LTZ 1 / Majoor tot Kolonel.![]()
kl***zak ook.
Hoofdofficier dat loopt van LTZ 1 / Majoor tot Kolonel.
Hoofdofficier aangepast op aangeven van Galen.
Permaban ook.
Als ik jou IRL tegenkom niet.
ik heb geen moeite om mijn rang te vertellen hoor,
ik ben kapitein van het schijthuis ,mong**l 1e klasse en verder natuurlijk erelid van het genootschap van flapdrollen
Als je zo doorgaat gooi ik een HuNeBeD tegen je kop!!1

Nee zeker niet, sterker nog ben er eigenlijk wel trots op.