- Waardering
- 1.530
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Is er al, kijk onder je naam.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er al, kijk onder je naam.

Zo sterk ben jij niet. Maar dan gooi jij mij dood. Dus doodsbedreiging 1 punt.Als je zo doorgaat gooi ik een HuNeBeD tegen je kop!!1![]()
mong**l batch voor jou
Zullen we dit irl even een keer uitspreken? Wanneer ben je weer in Limburg?
Nee zeker niet, sterker nog ben er eigenlijk wel trots op.
Maar ik vind het echt niet meer als het uiterlijk dragen van je salarisstrookje.
Er wordt plots veel van je verwacht. En ik denk dat je gewoon moet laten zien wat je kan en dan pas plakplaatjes plakken.
Vertrouwen heb ik niet per direct omdat iemand hoger in rang is, vertrouwen heb ik aan hen die het bewijzen en verdient hebben.
Maar omdat je zo aandringt en het schijnbaar perse wilt weten, LTZ 1 (Luitenant ter zee der eerste klasse, vergelijkbaar met Groot Majoor of Majoor)
Dus jij bent al een mong**l en je leeft in Limburg. Ik heb met je te doen man.Zullen we dit irl even een keer uitspreken? Wanneer ben je weer in Limburg?
Ik woon dichter bij je in de buurt dan je denktDus jij bent al een mong**l en je leeft in Limburg. Ik heb met je te doen man.
Dus jij bent al een mong**l en je leeft in Limburg. Ik heb met je te doen man.
Is dit een dreigement?
Zie maar hoe je het opvat
kattemepper........mi-jouw?
Waar is dit terug te zien?Temptation vips van 3 afleveringen al meer actie dan het laatste seizoen gewone temptation.
Hier heb ik melding van gemaaktAls je zo doorgaat gooi ik een HuNeBeD tegen je kop!!1![]()
Videoland
Dat staat niet in de DvD.
Wanner ben je weer in Limburg?!
Je moeder ook niet. Paste er niet in.
Steks zijn moeder is anders goed uitgerekt. Als baby had hij al een bierbuik. En ze houd van fisten.Wanner ben je weer in Limburg?!
Je moeder ook niet. Paste er niet in.
MMMMMMSteks zijn moeder is anders goed uitgerekt. Als baby had hij al een bierbuik. En ze houd van fisten.