En @Sanca Magni is hard op weg om een insta fitboy te worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Miss dat ie nog zijn oksels gaat waxen op video*En @Sanca Magni is hard op weg om een insta fitboy te worden.
En bij militair defensie personeel en niet enkel wat jij noemt.Dat is loonheffing bijzonder tarief. Dat is iets wezenlijk anders dan regulier tarief. Bijzonder tarief wordt toegepast op eenmalige uitkeringen zoals bonussen en dergelijke.
Daar kreeg ik een aantal jaar geleden ook een baan aangeboden.

Ik zou er voor geen goud kunnen wonen. Vakantie? Sure. Wonen? No way.Daar kreeg ik een aantal jaar geleden ook een baan aangeboden.
Ik mocht dan hetzelfde doen wat ik nu doe voor 180.000 US per jaar tegen 0% rente.
40.000 gaat op aan woning en 25.000 aan niet slecht leven.
De rest kan je belastingvrij overdragen naar je Nederlandse bankrekening. (met de nodige foefjes en mazen in de wetgeving)
Helaas heb ik een gehandicapt kind waar mijn vrouw niet alleen voor kan zorgen.
Dus gekozen voor carriere bij defensie, maar soms knaagt het wel eens.
Vooral als ik die 57,75% zie staan![]()
![]()
![]()

In landen rondom/ niet al te ver van NL kan je de belasting ook tot het minimale beperken. Inkomsten moeten dan wel ver boven het miljoen liggen, wil het echt voordeel opleveren. Anders is het gerommel in de marge.Heb ik even geluk dat ik woon in een land waar ik helemaal geen belasting hoeft te betalen.
Dat begrijp ik heel goed. De VEB is slechts een deel van je inkomen dat tegen bijzonder tarief wordt afgerekend. De strekking van mijn post was echter puur om uit te wijzen dat het niet zo is dat iedere euro van jouw inkomen tegen dit tarief wordt belast, zelfs niet iedere euro die jij meer gaat verdienen bovenop je salaris (tenzij dit ook een bijzondere vergoeding is, en dan nog kunnen er andere tarieven gelden). Ik kreeg de indruk, maar ik kan het zeker mis hebben, dat de essentie van je post was: ‘bij Defensie hebben we het slecht, want ik betaal 57,75% belasting over mijn inkomen’.En bij militair defensie personeel en niet enkel wat jij noemt.
Helaas is de VEB uitkering iets wat het loon direct in bijzonder tarief zet.
VEB staat voor vergoeding extra beslaglegging. Dit is in de jaren 90 erbij gekomen om het salaris enigszins marktconform te maken.
Dit is rond 95/96 ruimschoots achterhaalt maar de belastingsdienst wenst het niet in de bruto salaris te laten opnemen.
Zodoende altijd in het hogere belastingstarief.
...... ‘bij Defensie hebben we het slecht, want ik betaal 57,75% belasting over mijn inkomen’....
Op welke planeet zit jij? Laat me raden ..Venus....daar is het altijd zondag
Dat kan niet de bedoeling zijn. Zal anders zo meteen even “unliken”. Kwestie van je geen verkeerde ideeën te gevenTwee vrouwen die mijn post hiervoor hebben geliket, ik voel mij gewild en sexy.