Wanner ben je weer in Limburg?!
Je moeder ook niet. Paste er niet in.
Al jouw verkochte boeken passen wel in mijn moeder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanner ben je weer in Limburg?!
Je moeder ook niet. Paste er niet in.
Steks zijn moeder is anders goed uitgerekt. Als baby had hij al een bierbuik. En ze houd van fisten.
Een lowkick en je valt op je bierbuik.Kom langs dan, dan kan je het IRL vertellen. En neem je vuisten mee als je durft.
Da's mijn linker voet. Maar mijn rechter is linker.

Nu, de koffie en vlaai staat voor je klaar en als dat op is gaan wij eens een hartig woordje praten
Je had me bij vlaai.Nu, de koffie en vlaai staat voor je klaar en als dat op is gaan wij eens een hartig woordje praten
rijstevlaai is lekker
Oké, ik zal het maar uit de doeken doen. Ron is Admiraal.
*vloaiNu, de koffie en vlaai staat voor je klaar en als dat op is gaan wij eens een hartig woordje praten

Slaaplekker!Nou als er geen echte fitties meer zijn ga ik maar slapen doei
In mijn dromen maak ik jullie allemaal af IRL
Zo'n sl*t is het wel.
Allebei sletjes.En wat ze niet aandurft stuurt ze door naar jouw moeder.
Nog een paar uurtjes!
Nog naar de vraag of jij morgen haalt ouwe.
Slapen. Wat anders.Maakt mij niet uit, mijn ervaring is dat mannen vaak veel beter weten wat ze doen in bed!
Dat is het verschil tussen een doorstroom- en HBO-/WO-opgeleide officier.

Niet slecht voor een LTS-opgeleide officier.Nee zeker niet, sterker nog ben er eigenlijk wel trots op.
Maar ik vind het echt niet meer als het uiterlijk dragen van je salarisstrookje.
Er wordt plots veel van je verwacht. En ik denk dat je gewoon moet laten zien wat je kan en dan pas plakplaatjes plakken.
Vertrouwen heb ik niet per direct omdat iemand hoger in rang is, vertrouwen heb ik aan hen die het bewijzen en verdient hebben.
Maar omdat je zo aandringt en het schijnbaar perse wilt weten, LTZ 1 (Luitenant ter zee der eerste klasse, vergelijkbaar met Groot Majoor of Majoor)

collega. Kom ik aan als ondergeschikte met mijn technische MSc.