Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Ik doelde erop dat mannen beter weten hoe een piemel werkt en wat lekker is, maar ik snap dat jij de link met slapen legt.Slapen. Wat anders.
Nee zeker niet, sterker nog ben er eigenlijk wel trots op.
Maar ik vind het echt niet meer als het uiterlijk dragen van je salarisstrookje.
Er wordt plots veel van je verwacht. En ik denk dat je gewoon moet laten zien wat je kan en dan pas plakplaatjes plakken.
Vertrouwen heb ik niet per direct omdat iemand hoger in rang is, vertrouwen heb ik aan hen die het bewijzen en verdient hebben.
Maar omdat je zo aandringt en het schijnbaar perse wilt weten, LTZ 1 (Luitenant ter zee der eerste klasse, vergelijkbaar met Groot Majoor of Majoor)
Ik snap waar je op doelde, maar heb enkel ervaring met slapen in bed.Ik doelde erop dat mannen beter weten hoe een piemel werkt en wat lekker is, maar ik snap dat jij de link met slapen legt.
Ik werk daar de Luchtmacht, daar gaat het erom wie je bent, niet wat je bent. Ik ben Bert voor zowel sergeanten als de kolonel. Bovendien zegt rang niet alles. Ik ken adjudanten met het niveau van een korporaal en adjudanten die slimmer zijn dan menig majoor.Ano_05072020 dat “plakplaatje” gewoon met trots dragen, je hebt er toch ook voor gewerkt?
Niks mis met rangen, mensen zijn nu eenmaal niet gelijk.
Ik snap je, het zal lang niet alles zeggen maar tis toch wel een mooie prestatie bepaalde rangen te behalen. Een beetje zoals met een super mooie auto rijden, het zegt nie persee veel over je kunnen en innerlijk, maar tis toch tofIk snap waar je op doelde, maar heb enkel ervaring met slapen in bed.
Ik werk daar de Luchtmacht, daar gaat het erom wie je bent, niet wat je bent. Ik ben Bert voor zowel sergeanten als de kolonel. Bovendien zegt rang niet alles. Ik ken adjudanten met het niveau van een korporaal en adjudanten die slimmer zijn dan menig majoor.
Nooit op een bank geslapen?Ik snap waar je op doelde, maar heb enkel ervaring met slapen in bed.
Ik werk daar de Luchtmacht, daar gaat het erom wie je bent, niet wat je bent. Ik ben Bert voor zowel sergeanten als de kolonel. Bovendien zegt rang niet alles. Ik ken adjudanten met het niveau van een korporaal en adjudanten die slimmer zijn dan menig majoor.
Een beetje zoals met een super mooie auto rijden, het zegt nie persee veel over je kunnen en innerlijk, maar tis toch tof
Daar heb je een punt. Maar doe het liever met mijn kennis en natuurlijke leiderschaps capaciteiten dan die opgelegde door de epauletten op mijn schouders.Ano_05072020 dat “plakplaatje” gewoon met trots dragen, je hebt er toch ook voor gewerkt?
Niks mis met rangen, mensen zijn nu eenmaal niet gelijk.
die epauletten zouden in een ideale situatie een weerspiegeling moet zijn van je kennis en capaciteiten (al is de kans groot dat dit vaak niet is)Daar heb je een punt. Maar doe het liever met mijn kennis en natuurlijke leiderschaps capaciteiten dan die opgelegde door de epauletten op mijn schouders.
Dat laatste is helaas te vaak zo.die epauletten zouden in een ideale situatie een weerspiegeling moet zijn van je kennis en capaciteiten (al is de kans groot dat dit vaak niet is)
Wil ik ook nog een keer doen. Maar nu eerst opwerken naar JBC '20.of meelopen met de 4 daagse in je gedecoreerde uniform
Onzin, ik ambieer bewust geen hogere officiersrang, ondanks mijn WO-opleiding. Ik ben engineer en heb plezier in mijn werk. Vrijwel alle hogere officiersfuncties zijn management- of beleidsfuncties en dit trekt mij totaal niet. Als het gevolg hiervan is dat ik tot aan mijn pensioen niet veel hogerop kom of overga naar een burgerfunctie, vind ik dit helemaal prima, zolang ik maar plezier heb ik mijn werk. Geld maakt niet per se gelukkig als dit ten koste gaat van plezier in mijn werk.Ik snap je, het zal lang niet alles zeggen maar tis toch wel een mooie prestatie bepaalde rangen te behalen. Een beetje zoals met een super mooie auto rijden, het zegt nie persee veel over je kunnen en innerlijk, maar tis toch tof
Leiderschapscapaciteiten is één woord. Desalniettemin .Daar heb je een punt. Maar doe het liever met mijn kennis en natuurlijke leiderschaps capaciteiten dan die opgelegde door de epauletten op mijn schouders.
De Vierdaagse wordt niet gelopen in gedecoreerd uniform. Lijkt me ook niet echt comfortabel, zeker niet bij hogere temperaturen.of meelopen met de 4 daagse in je gedecoreerde uniform
Defensie kan wel managers en beleidsmakers gebruiken met kennis en ervaring van en vanuit de techniek.Onzin, ik ambieer bewust geen hogere officiersrang, ondanks mijn WO-opleiding. Ik ben engineer en heb plezier in mijn werk. Vrijwel alle hogere officiersfuncties zijn management- of beleidsfuncties en dit trekt mij totaal niet. Als het gevolg hiervan is dat ik tot aan mijn pensioen niet veel hogerop kom of overga naar een burgerfunctie, vind ik dit helemaal prima, zolang ik maar plezier heb ik mijn werk. Geld maakt niet per se gelukkig als dit ten koste gaat van plezier in mijn werk.
*benaderd (deze was wel erg pijnlijk)Defensie kan wel managers en beleidsmakers gebruiken met kennis en ervaring van en vanuit de techniek.
Ik heb als taak/job data kwaliteit op een hoger niveau te brengen. Ik leidt SAP migraties en mijn draaiboeken hebben haar weg gevonden door heel defensie.
Bij elke ook maar schijnbaar data gerelateerde vraagstukken wordt ik benadert.
En daarmee zit ik direct op de managers en beleidsmakers stoel puur vanuit die ontbrekende kennis binnen de techniek en de verbinding systeem logistiek en keten logistiek en dat zou jij ook kunnen doen.
Ik leidt en wordt ik zijn wel prima?*benaderd (deze was wel erg pijnlijk)
*managers- en beleidsmakersstoel
*systeemlogistiek
*ketenlogistiek
Ik heb ook een handboek (Configuratiemanagementplan) en diverse instructies e.d. geschreven en veel met SAP gedaan, maar dit is allemaal geen rocket science. Ik heb geen L&R gestudeerd en afstudeeronderzoek bij het NLR gedaan om mij met dat soort dingen bezig te houden. 'k Ben blij dat ik nu sinds een paar maanden eindelijk op een engineeringsfuctie zit en mij met ontwerpwijzigingen e.d. kan bezighouden en met bedrijven als Marshall Aerospace, Lockheed Martin, Rolls-Royce en Hamilton Sundstrand / Collins Aerospace over technische onderwerpen kan discussiëren.
Met alle respect voor het werk dat jij doet en dat heeft zeker superveel meerwaarde, echter is dat niet hetgeen mij trekt en had ik dan net zo goed een HBO Technische Bedrijfskunde met twee vingers in de neus kunnen afronden. Ieder zijn/haar ding.