Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Tering irritant als iemand een serieus gesprek met je heeft en dat jij hem telkens gaat verbeteren
Doe ik alleen bij mensen die aangeven niet tegen grammarnazi's te kunnen.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Onzin, ik ambieer bewust geen hogere officiersrang, ondanks mijn WO-opleiding. Ik ben engineer en heb plezier in mijn werk. Vrijwel alle hogere officiersfuncties zijn management- of beleidsfuncties en dit trekt mij totaal niet. Als het gevolg hiervan is dat ik tot aan mijn pensioen niet veel hogerop kom of overga naar een burgerfunctie, vind ik dit helemaal prima, zolang ik maar plezier heb ik mijn werk. Geld maakt niet per se gelukkig als dit ten koste gaat van plezier in mijn werk.
Jij bent dan ook wel een beetje een uitzondering....

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Je zou @Ron-nie niet eens moeten durven verbeteren aangezien hij hoger in rang is
Haha, dit is het gevolg als rangen niet worden gerespecteerd
(InB4 ganse uitleg waar ik geen kut van snap en mij niet aangaat want belg)

• Like
Waarderingen: ACE

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.

BankingForVials

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2018
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Correct, scherp. :thumbs: Mijn draaiboeken hebben dan ook nog niet hun weg binnen heel Defensie gevonden (slechts binnen de afdeling), dan kun je zien hoe amateuristisch ik ben. Bovendien is mijn werk voor 90% in het Engels.
Verbeter je ook Engels taalgebruik?

ACE

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
26 aug 2018
Ik ambieer ook geen hogere / andere functie dan die ik nu heb, ik kan mijn werk met 3 vingers in mijn neus aan en ik ben tevreden met mijn inkomen. Ik mis wel eens wat uitdaging, maar dan log ik hier maar weer eens in of ga ik op Youtube een filmpje kijken. Werk is voor mij vaak ff lekker bijkomen van de hectiek van thuis.
Die hogere functie kan later komen toch, als de kid(s)(?) ouder zijn?

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Moet fijn zijn zo te kunnen gaan werken.

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Ik doe mijn werk eigenlijk met de vingers in de neus. We komen thuis rond met 1inkomen (want huis en auto’s zijn afbetaald(wel maar Franse auto’s,:p), geen lenigen lopen) en toch erger ik mij elke nacht dat ik ga werken dat ik niet hogerop kan geraken als dit. Rangen zijn goed voor sommige mensen om de motivatie hoog te houden en een uitzicht te hebben.

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Correct, scherp. :thumbs: Mijn draaiboeken hebben dan ook nog niet hun weg binnen heel Defensie gevonden (slechts binnen de afdeling), dan kun je zien hoe amateuristisch ik ben. Bovendien is mijn werk voor 90% in het Engels.
Mijn boeken hebben wel al hun weg binnen Defensie gevonden. Gepenetreerd bij meerdere afdelingen.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Die hogere functie kan later komen toch, als de kid(s)(?) ouder zijn?

Ik denk het niet, zo’n 4 jaar geleden was de functie van mijn leidinggevende vacant en ik voldoe (in mijn ogen) in elk geval aan alle technische eisen die gesteld werden. Ik heb er misschien een paar minuten over nagedacht, maar het trekt me echt niet.

Wel heb ik tot 2,5 jaar terug een jaar of 3 a 4 een eigen bedrijfje ernaast gehad. Het opstarten van zoiets vond ik erg leuk en leerzaam, maar al snel wordt dat ook gewoon maar saai werk. En krijg je te maken met zeurende klanten.

Naar boven