ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

na 2 weken heen en weer gemaild te hebben en de studieadviseur erbij te betrekken is er toch nog plek voor me bij de na-inschrijving en word ik geplaatstniet geplaatst voor het (verplichte) vak waar ik me voor heb ingeschreven en nu moet ik noodgedwongen op zoek naar een vak buiten het curriculum om zodat ik geen vertraging oploop door iets waar het studiepunt voor heeft gezorgd![]()

na 2 weken heen en weer gemaild te hebben en de studieadviseur erbij te betrekken is er toch nog plek voor me bij de na-inschrijving en word ik geplaatst![]()
reden voor een feestje vanaaf....leg em maar vast koudna 2 weken heen en weer gemaild te hebben en de studieadviseur erbij te betrekken is er toch nog plek voor me bij de na-inschrijving en word ik geplaatst![]()

reden voor een feestje vanaaf....leg em maar vast koud![]()

en "toevallig" is het ook nog goed drinkweer

Ik moet werken
. Zo dat heb ik een beste poos niet gezegd. Vergeet @IRONic Pumper niet, het allerhoogste opperhoofd van het wijn- en bierwalhalla !

Vergeet @IRONic Pumper niet, het allerhoogste opperhoofd van het wijn- en bierwalhalla !
En @Bubs en @Sanca Magni weten er volgens mij ook wel weg mee![]()

Tijden zijn verandert zie ik. Vroeger kwam wit in kleine envelopjes, niet in flessen.Ik heb zaterdag een volledige fles wit achterover geslaan, ik kan even verder![]()
En nou de pootjes op tafel....en dan....doe maar ..proost2e run na de operatie beetje traag maar ik loop iig weer.
![]()
En nou de pootjes op tafel....en dan....doe maar ..proost

Hardcore it isna 3 jaar basic fit eindelijk een goeie gym gevonden.
shitload aan schijven, stones , monolift, tyres en hier en daar wat antiek materiaal.... hemels gewoon.