MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #110.841
inb4 eerste echtelijke ruzie gepost board-wide

• #110.843
Voor hoe lang is Saik geband?

• #110.844
Overigens vind ik "laten we het uitpraten irl" (mocht dit het enige zijn wat is gezegd) nou niet echt een reden om iemand te bannen. Vooral niet een user als Saik, waarvan je weet dat het merendeel van zijn posts met een korrel zout genomen moeten worden.

Free Saik!!!

• #110.845
niet geplaatst voor het (verplichte) vak waar ik me voor heb ingeschreven en nu moet ik noodgedwongen op zoek naar een vak buiten het curriculum om zodat ik geen vertraging oploop door iets waar het studiepunt voor heeft gezorgd :mad::treuren:

• #110.846
niet geplaatst voor het (verplichte) vak waar ik me voor heb ingeschreven en nu moet ik noodgedwongen op zoek naar een vak buiten het curriculum om zodat ik geen vertraging oploop door iets waar het studiepunt voor heeft gezorgd :mad::treuren:
Hoe kan het dan dat je niet geplaatst bent? Geen plek meer over bij het vak?

• #110.847
Hoe kan het dan dat je niet geplaatst bent? Geen plek meer over bij het vak?
ja dat zal wel dan, elke periode is het maar de vraag of je geplaatst wordt. ze kiezen gewoon willekeurig uit de lijst van inschrijvingen wie er geplaatst wordt. tot nu toe heb ik er altijd omheen kunnen werken, maar nu het einde van m’n bachelor nadert zijn m’n keuzes ook beperkter :o

ik heb nog gemaild met de vraag of er geen uitzondering gemaakt kan worden wegens de vertraging, maar het antwoord was dus dat ik buiten het curriculum om moet kijken :grumble: ik kan nog 2 vakken kiezen voor m’n profileringsruimte, waardoor ik er dus de dupe van ben geworden :o

• #110.848
Doe gewoon front double biceps

• #110.849
ja dat zal wel dan, elke periode is het maar de vraag of je geplaatst wordt. ze kiezen gewoon willekeurig uit de lijst van inschrijvingen wie er geplaatst wordt. tot nu toe heb ik er altijd omheen kunnen werken, maar nu het einde van m’n bachelor nadert zijn m’n keuzes ook beperkter :o

ik heb nog gemaild met de vraag of er geen uitzondering gemaakt kan worden wegens de vertraging, maar het antwoord was dus dat ik buiten het curriculum om moet kijken :grumble:
Wtf:roflol:. Een studie aanbieden met een vast curriculum, vervolgens kun je niet dat vaste curriculum volgen. Waar de f**k kies je dan voor als je je inschrijft voor die studie. “Dit lijkt mij nou echt een leuke studie.” - “Dan heb ik goed nieuws voor je, de kans is groot dat jouw studieprogramma totaal niet aansluit met wat ik hier op de open dag aan het vertellen ben.”

• #110.850
Wtf:roflol:. Een studie aanbieden met een vast curriculum, vervolgens kun je niet dat vaste curriculum volgen. Waar de f**k kies je dan voor als je je inschrijft voor die studie. “Dit lijkt mij nou echt een leuke studie.” - “Dan heb ik goed nieuws voor je, de kans is groot dat jouw studieprogramma totaal niet aansluit met wat ik hier op de open dag aan het vertellen ben.”
ja dat is precies hoe ‘t gaat inderdaad :( en het boeit hun dus totaal niet als je vertraging oploopt, ze doen er echt heel makkelijk over en zeggen dat ‘t niet erg is. ja dat mag dan wel maar laat die keuze aan mij over dan? ik wil gewoon zsm klaar zijn maar zij laten me gewoon niet toe bij wijze van

• #110.851
ja dat is precies hoe ‘t gaat inderdaad :( en het boeit hun dus totaal niet als je vertraging oploopt, ze doen er echt heel makkelijk over en zeggen dat ‘t niet erg is. ja dat mag dan wel maar laat die keuze aan mij over dan? ik wil gewoon zsm klaar zijn maar zij laten me gewoon niet toe bij wijze van
Ik heb medelijden met je:roflol:. Ik snap niet dat het ze niet boeit als je vertraging oploopt. Een student die nominaal afstudeert vangen ze veel meer voor dan een student die met vertraging afstudeert...

• #110.852
  • #110.855
Vind ik persoonlijk ook overdreven. Is toch een lid wat hier al wat langer rondloopt en normaliter geen problemen geeft.

Snap best dat als er leden zijn die botsen dat vervelend is, maar dan zet je elkaar toch lekker op negeer?

• #110.856
Saik is ongetwijfeld welkom op de dbb meet bij @Pleister. Kunnen ze het daar alsnog uitpraten :)

Jammer van de ban.

• #110.857
Dan zal er achter de schermen echt wel meer gezegd zijn, als het goed is heeft hij gisteren eerst een topicban dan volg er echt geen permban als je je normaal gedraagt.

• #110.858
Dan zal er achter de schermen echt wel meer gezegd zijn, als het goed is heeft hij gisteren eerst een topicban dan volg er echt geen permban als je je normaal gedraagt.
Bert heeft geen gelegenheid (en topic) onbenut gelaten om precies uit de doeken te doen wat er gezegd is. Vervolgens reageert 99% vd mensen dat het overdreven is en dan is er zogenaamd ineens nog veel meer gezegd wat niet door de beugel kan, maar wat dat dan is wil hij niet zeggen. Bijzonder verhaal.

• #110.859
Ik snap het, maar je weet niet hoe en wat er gecommuniceerd is met de mod’s.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven