AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik had al 10 dagen geen alcihol gehad en wilde alles voor mezelf, muahaha :D

    OT: mijn vriend had een gin tonic en hapjes klaarstaan op ons terras toen ik thuiskwam van het werk.
    Weg 1300kcal dag, maar zooooooooo lief :heart:
    Goede vriend, houden die handel!
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Waar? Een goede gym is motiverend. (voor mij althans)
    In het Antwerpse. En het is er lekker rustig dus ik weet niet of het slim is om te zeggen waar het :D

    En dat duurde je 3 jaar om te beseffen dat Basic geen hardcore gym was? Of zat er gewoon geen een in de buurt en nu wel?
    Ik zat oorspronkkelijk bij een goeie gym maar ben er weg gegaan omdat ik rare uren werkte en op dat vlak basic fit wel goed was.
    Nu 3 jaar en veel frustraties later heb ik heb ik eindelijk een gym gevonden die heeft wat ik wil. Bil Richardson zit achter mijn hoek maar dat was niet wat ik zocht.
     
    Dan had ze bloemen gekregen :p

    :roflol:

    Die krijgt ze misschien vanavond nog na thuiskomst :p

    Bloemen krijg ik zelden, en alleen met gelegenheden. Toen we 15 jaar samen waren een pracht van een boeket gekregen :heart:.
    Mijn eigen schuld wel, ik heb altijd al gezegd dat mannen alleen "zomaar" bloemen aan hun vrouw geven als ze haar bedrogen hebben :p

    OT: net naar Honda gebeld en ik mag onmiddellijk de S binnen brengen voor oliewissel en nazicht van de radiator. Nog last minute half dagje verlof kunnen nemen op het werk. Zo hebben we haar zeker terug voor ons verlof!
     
    :roflol:



    Bloemen krijg ik zelden, en alleen met gelegenheden. Toen we 15 jaar samen waren een pracht van een boeket gekregen :heart:.
    Mijn eigen schuld wel, ik heb altijd al gezegd dat mannen alleen "zomaar" bloemen aan hun vrouw geven als ze haar bedrogen hebben :p

    OT: net naar Honda gebeld en ik mag onmiddellijk de S binnen brengen voor oliewissel en nazicht van de radiator. Nog last minute half dagje verlof kunnen nemen op het werk. Zo hebben we haar zeker terug voor ons verlof!

    Dat zeg ik dus ook altijd :lol:
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    In elk geval valt er dan iets goed te maken, nooit begrepen waarom dat dan met bloemen moet.. :dunno:
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    :roflol:

    Wat is er nou ook leuk aan het krijgen van bloemen???? Die staan een week en gaan dood. Je zit de hele week op je werk, de katten vreten er van en raken aan de diarree... wat een ellende :roflol: Daarnaast is een bosje bloemen maar € 15 ofzo, als het een goedmakertje is voor vreemdgaan is dat behoorlijk cheapass..

    Ik kan wel 10 andere dingen bedenken die een vrouw leuker vindt dan het krijgen van een bosje bloemen.. moet je verdorie zelf ook nog die stengels schuin afknippen om ze langer in leven te houden... :emo:
     
    :roflol:

    Wat is er nou ook leuk aan het krijgen van bloemen???? Die staan een week en gaan dood. Je zit de hele week op je werk, de katten vreten er van en raken aan de diarree... wat een ellende :roflol: Daarnaast is een bosje bloemen maar € 15 ofzo, als het een goedmakertje is voor vreemdgaan is dat behoorlijk cheapass..

    Ik kan wel 10 andere dingen bedenken die een vrouw leuker vindt dan het krijgen van een bosje bloemen.. moet je verdorie zelf ook nog die stengels schuin afknippen om ze langer in leven te houden... :emo:

    Stel je vent zou naar de hoeren gaan, dan is hij al snel het tienvoud kwijt van de kosten van het bloemetje :roflol:

    Over cheapass gesproken :roflol: Wie is er dan de goedkope hoer eigenlijk :dunno:
     
    Ik kan wel 10 andere dingen bedenken die een vrouw leuker vindt dan het krijgen van een bosje bloemen..

    Please share, mijn vrouw is binnenkort jarig en heb geen idee wat te kopen. :)
     
    Een banaan?
     
    Back
    Naar boven