MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Please share, mijn vrouw is binnenkort jarig en heb geen idee wat te kopen. :)

    Schoenen, schoenen doen het altijd goed.
    Of als je haar maat/smaak niet kent: een bon van een schoenwinkel waar ze graag naartoe gaat.
    Nog beter: neem haar een dagje mee uit, zonder kinderen, trakteer op haar lievelingseten en ga dan schoenen kopen.

    Zolang er schoenen mee gemoeid zijn komt het goed :D
     
    Please share, mijn vrouw is binnenkort jarig en heb geen idee wat te kopen. :)

    Massage
    Weekendje weg, dan niet in een gare hotelkamer maar in een mooie suite
    Middagje shoppen ergens in een stad niet om de hoek
    Ergens luxe dineren

    Maar als je perse iets wilt kopen zijn sieraden altijd goed, mooie oorbellen, ring, armband,
    Of doe haar een schoonheidsbehandeling cadeau ofzo

    Verder weet ik natuurlijk niet zo goed waar jouw vrouw van houdt, misschien is ze helemaal niet weg van dat soort dingen, maar iedere vrouw vindt het fijn om gewoon spontaan verwend te worden en ik denk dat vrouwen nog het meest prijs stellen op het "samen" iets doen dan perse een cadeau zelf. Tenzij je een kutrelatie hebt, dan wil ze waarschijnlijk liever mooie oorbellen....
     
    Schoenen, schoenen doen het altijd goed.
    Of als je haar maat/smaak niet kent: een bon van een schoenwinkel waar ze graag naartoe gaat.
    Nog beter: neem haar een dagje mee uit, zonder kinderen, trakteer op haar lievelingseten en ga dan schoenen kopen.

    Zolang er schoenen mee gemoeid zijn komt het goed :D

    I forgot the shoes :haar:
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Schoenen heeft ze al genoeg en mag ze zoveel van kopen als ze maar wil, ook andere kleding trouwens.

    Lingerie koop ik nog wel regelmatig haar reactie is dan vaak dat het meer een kado voor mij dan voor haar is, net als een massage geven trouwens. :)

    Sieraden draagt ze niet meer aangezien onze kids net eksters zijn.

    Weekendje weg of luxe dineren gaat niet lukken, maar een dag shoppen en uitgebreid lunchen wel. Dan doen we dat maar, ik heb alleen een bloedhekel aan shoppen, ik sta nog liever naast Vieze jij in de Action.
     
    Schoenen heeft ze al genoeg en mag ze zoveel van kopen als ze maar wil, ook andere kleding trouwens.

    Lingerie koop ik nog wel regelmatig haar reactie is dan vaak dat het meer een kado voor mij dan voor haar is, net als een massage geven trouwens. :)

    Sieraden draagt ze niet meer aangezien onze kids net eksters zijn.

    Weekendje weg of luxe dineren gaat niet lukken, maar een dag shoppen en uitgebreid lunchen wel. Dan doen we dat maar, ik heb alleen een bloedhekel aan shoppen, ik sta nog liever naast Vieze jij in de Action.

    Als een dagje shoppen lukt kun je ook andere dingen doen natuurlijk, het hoeft geen marteling voor jou te worden om het haar naar haar zin te maken he.. Tenzij dat haar fetish is natuurlijk :p
     
    Steks ,geef ze maar een pony

     
    Laatst bewerkt:
    Schoenen heeft ze al genoeg en mag ze zoveel van kopen als ze maar wil, ook andere kleding trouwens.

    Lingerie koop ik nog wel regelmatig haar reactie is dan vaak dat het meer een kado voor mij dan voor haar is, net als een massage geven trouwens. :)

    Sieraden draagt ze niet meer aangezien onze kids net eksters zijn.

    Weekendje weg of luxe dineren gaat niet lukken, maar een dag shoppen en uitgebreid lunchen wel. Dan doen we dat maar, ik heb alleen een bloedhekel aan shoppen, ik sta nog liever naast Vieze jij in de Action.

    Bohh, die van jou is wel moeilijk te pleasen zeg...:P

    Je kunt haar ook altijd nog vragen wat ze wil voor haar verjaardag, ook problem gesolved.. :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Bohh, die van jou is wel moeilijk te pleasen zeg...:P

    Je kunt haar ook altijd nog vragen wat ze wil voor haar verjaardag, ook problem gesolved.. :D

    Is dat niet bij alle vrouwen het geval?

    Als ik het vraag zegt ze vaak, dat als ik beter op had gelet ik het wel had geweten, kennelijk heeft ze dan wat hints laten vallen, of ze zegt dat ze het niet weet. Ik zal wel weer luchtje opkopen ofzo.
     
    Ben er zelf niet zo'n fan van, maar een dagje wellness (Elysium oid) icm een massage of zoiets niks? :dunno:
     
    Is dat niet bij alle vrouwen het geval?

    Als ik het vraag zegt ze vaak, dat als ik beter op had gelet ik het wel had geweten, kennelijk heeft ze dan wat hints laten vallen, of ze zegt dat ze het niet weet. Ik zal wel weer luchtje opkopen ofzo.
    Lol word je niet boos van zulke antwoorden? ‘Als je beter had opgelet’

    ZEG VERDOMME GEWOON WAT JE WIL
     
    Ben er zelf niet zo'n fan van, maar een dagje wellness (Elysium oid) icm een massage of zoiets niks? :dunno:

    Daar gaat ze vrijdag alleen heen, ik ben daar niet voor geschikt, ik word echt letterlijk ziek van de warmte van een sauna.
     
    Kids naar opa en oma brengen en een weekend weg met de tweetjes?

    Dan hebben we geen kinderen meer en ik weet niet of opa en oma dat overleven.

    Ff serieus, dat is in ons geval geen optie, ze kunnen hooguit een half uurtje oppassen.
     
    De 2e al die dat zegt :o. Maar zal wel gewoon off blijven.

    Wat houdt je nu nog tegen? :eyebrow:

    Bloemen krijg ik zelden, en alleen met gelegenheden. Toen we 15 jaar samen waren een pracht van een boeket gekregen :heart:.
    Mijn eigen schuld wel, ik heb altijd al gezegd dat mannen alleen "zomaar" bloemen aan hun vrouw geven als ze haar bedrogen hebben :p

    Mijn felicitaties dat jullie al zo lang (en nog zo jong) samen zijn! Dat zie je niet vaak meer :)

    :roflol:

    Wat is er nou ook leuk aan het krijgen van bloemen???? Die staan een week en gaan dood. Je zit de hele week op je werk, de katten vreten er van en raken aan de diarree... wat een ellende :roflol: Daarnaast is een bosje bloemen maar € 15 ofzo, als het een goedmakertje is voor vreemdgaan is dat behoorlijk cheapass..

    Ik kan wel 10 andere dingen bedenken die een vrouw leuker vindt dan het krijgen van een bosje bloemen.. moet je verdorie zelf ook nog die stengels schuin afknippen om ze langer in leven te houden... :emo:

    Ik geef mijn vrouw ongeveer 2-3 keer per jaar een mooie bos bloemen, zomaar (ik ga niet vreemd :P) en ben dan wel zo lief om de stengels zelf schuin af te knippen. Timing is ook belangrijk, ik geef het bijna altijd wanneer ze eens 4-5 dagen thuis is zodat ze er tenminste iets aan heeft --> Mijn vrouw is gek op bloemen!

    Owja, en voor 15 euro heb je geen deftig boeket :D

    Lingerie koop ik nog wel regelmatig haar reactie is dan vaak dat het meer een kado voor mij dan voor haar is, net als een massage geven trouwens. :)

    Op welke manier is een massage geven een cadeau voor jezelf? Of gebruik je dat als voorspel? :eyebrow:

    Is dat niet bij alle vrouwen het geval?

    Als ik het vraag zegt ze vaak, dat als ik beter op had gelet ik het wel had geweten, kennelijk heeft ze dan wat hints laten vallen, of ze zegt dat ze het niet weet. Ik zal wel weer luchtje opkopen ofzo.

    Dat is om gek van te worden :haar:
     
    Back
    Naar boven