We konden het huren, of we konden het kopen... na heel wat getwijfel en onderhandelen met de eigenaars en de huurders (wat een stress was dat...) zijn we tot een absurd mooie prijs gekomen.
Wat tof is, is dat alle muren echte zware steen is dus geen gyproc muurtjes en vals plafonds.
Ik kan in de sportruimte makkelijk een bokszak aan een rail hangen want het plafond is van dat grijs beton (geen idee hoe dat precies noemt. Trappen in massieve steen want ik haat houten trappen die kraken en veel lawaai maken. PEB is B, dus zeer goed geisoleerd.... prachtige wijk.. ik kan m'n geluk niet op. Na alle tegenslagen van de afgelopen jaren is dit wel een opsteker.
En in september kan ik aan de slag als leraar op een Franstalige school als leraar op een immersieschool (daar geeft een Nederlandstalige leraar lager onderwijs les wiskunde, Nederlands, en wetenschappen, les in het Nederlands, aan van oorsprong Franstalige kinderen). Ondertussen kan ik afstandsonderwijs doen, tevens mijn tien weken durende stage ook op deze school doen... alles is aan het goed komen... als de gezondheid nu nog een beetje meewil.... dan ben ik een gelukkig man.