Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
jazeker ,nooit van kunstaddertjes gehoord ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op welke manier is een massage geven een cadeau voor jezelf? Of gebruik je dat als voorspel?![]()
Training more is not always better,
Resting more is way better.
Gister rustdag vandaag een lekkerr rugsessie gehad.
Waar moet ik haar heen sturen? En niet weer met een nep adres aankomen hè.
ja precies gas erop geen gezeik , netjusVanmorgen 2x190k gedeadlift. 1st lift voelde zo goed dat ik voor een dubbel ging.
Voelde zo easy dat ik 200 geprobeerd heb. Kwam niet verder dan knie hoogte.
Volgende keer 200 meteen doen.
Dat gevoeld had ik bij 190. Vorige keer slipte de bar uit me handen bij 180 of 185. Nu had ik wel vloeibaar magnesium bij. Pr staat op 205. Heb het vermoeden dat ik daar snel over heen ga.
ik heb gister de bar gedropped op de front skwet ,omdat het gewoon niet goed voelde, soms heb je datDat gevoeld had ik bij 190. Vorige keer slipte de bar uit me handen bij 180 of 185. Nu had ik wel vloeibaar magnesium bij. Pr staat op 205. Heb het vermoeden dat ik daar snel over heen ga.
Squat loopt nog wat achter bij wat het ooit was. Erg veel moeite met 160 pr is 2x185. Vooral de plaatsing van de bar maakt dat de oefening nog niet als vanouds is. Maar komt wel.
Met stalen neus..ik heb dezelfdeNog even snel andere werkschoenen gehaald. Voet deed wel pijn na die 8 uur niet hard werken.
![]()

Zeer mooi daar. Misschien wel de verre rit waard.